انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ سوسیس ویژه و آشنایی با مواد مورد نیاز آن

ساندویچ سوسیس شاید به اندازه پیتزامشهور نباشد ، اما بدون شک جزو یکی از از پرطرفدار ترین ساندویچ ها و صد البته سالم ترین آن ها محسوب می شود. این غذای خوشمزه از مواد بسیار سالم تهیه می شود و به همین دلیل می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی سلامت کلی گوارشی شما داشته باشد. علاوه بر مزه منحصر به فرد ، طرز تهیه این ساندویچ بسیار آسان است و هر کسی می تواند آن را در خانه بدون هیچ وسیله ی اضافه ای آماده کند. اگر دوست دارید با دستور پخت ساندویچ سوسیس ویژه آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله از سایت آشپزی ها همراهی کنید.

ساندویچ سوسیس ویژه

دستور پخت ساندویچ سوسیس ویژه

این ساندویچ از مواد مفید و مغذی تهیه می شود و به همین دلیل نمی توان آن را در دسته غذا های فست فودی قرار داد. ماده اصلی این ساندویچ سوسیس بسیار خوش مزه و سالم می باشد ، اما در آن موارد دیگری نیز یافت می شود. همچنین به دلیل وجود سبزیجات مختلف ، این ساندویچ رنگ بسیار زیبایی نیز دارد ، و از نظر سلامت نیز دارای کالری بسیار پایینی می باشد و برای افراد رژیمی که نمی توانند غذا های فست فودی میل کنند بسیار مناسب است.

غذاهای همراه

ساندویچ سوسیس ویژه بدون شک یک غذای سنگین محسوب می شود و به همین دلیل توصیه می شود که آن را به عنوان وعده اصلی در نهار و شام میل کنید. استفاده از چاشنی هایی مثل سس خردل و یا سیر ترشی، همراه با این ساندویچ انتخاب هوشمندانه ای است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ سوسیس ویژه

8 (4 اونس) عدد سوسیس تازه ایتالیایی
1 سس اسپاگتی شیشه ای (26 اونس)
1 فلفل سبز ، نواری خرد شده
1 پیاز ، خرد شده
6 رول نان ساندویچی

طرز تهیه ساندویچ سوسیس ویژه

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این غذای خوشمزه باید انجام دهید این است که یک قابلمه بزرگ آماده کرده و روی حرارت قرار می دهیم

گام دوم: سپس روغن ریخته و کمی پیاز تفت می دهیم و اجازه می دهیم تا رنگش طلایی شود.

گام سوم: سوسیس ایتالیایی ، سس اسپاگتی ، فلفل سبز و پیاز را درون همان قابلمه اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا مخلوط شوند.

گام چهارم: سپس حرارت را خیلی کم می کنیم و درب قابلمه را گذاشته و اجازه می دهیم تا 6 ساعت به آرامی پخته شود.

گام پنجم: سپس حرارت را کاهش داده و اجازه می دهیم تا مواد کمی سرد شوند.

گام ششم: نان های ساندویچی را آماده کرده و به مقدار دلخواه رویشان مواد میریزیم و چند برگ گشنیز نیز رویش می گذاریم و ساندویچ را می بندیم.

گام هفتم : این ساندویچ بسیار آسان آماده می شود و فقط زمان نیاز دارد تا بهتر جا بیافتد اگر شما زمان کافی ندارید نیز می تمانید با افزایش حرارت سرعت پخت را نیز افزایش دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا