انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ قارچ پورتوبلو و آموزش درست کردن آن

ساندویچ قارچ پورتوبلو همان طوری که از نامش پیداست یک ساندویچ مبتنی بر قارچ می باشد و ریشه ای آمریکایی دارد ، اما بدون شک جزو یکی از پرطرفدار ترین ساندویچ ها و صد البته سالم ترین آن ها در کل دنیا محسوب می شود. این غذای خوشمزه از مواد بسیار سالم تهیه می شود و به همین دلیل می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی سلامت کلی گوارشی شما داشته باشد. علاوه بر مزه منحصر به فرد ، طرز تهیه این ساندویچ بسیار آسان است و هر کسی می تواند آن را در خانه بدون هیچ وسیله ی اضافه ای آماده کند. اگر دوست دارید با دستور تهیه این ساندویچ آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله از سایت آشپزی ها همراهی کنید.

ساندویچ قارچ پورتوبلو

دستور پخت ساندویچ قارچ پورتوبلو

این ساندویچ از مواد مفید و مغذی تهیه می شود و به همین دلیل نمی توان آن را در دسته غذا های فست فودی قرار داد. ماده اصلی این ساندویچ قارچ می باشد که هم زیبایی خاصی به ساندویچ داده و هم طعم دل نشین و خوشمزه ای را فراهم می کند ، و از نظر سلامت نیز دارای کالری بسیار پایینی می باشد و برای افراد رژیمی که نمی توانند غذا های فست فودی میل کنند بسیار مناسب است.

غذاهای همراه

ساندویچ قارچ پورتوبلو بدون شک یک غذای گیاه خواری محسوب شده و به همین دلیل توصیه می شود که آن را به عنوان وعده اصلی در نهار و شام میل کنید. استفاده از چاشنی هایی مثل سس خردل و یا سیر ترشی ، همراه با این ساندویچ انتخاب هوشمندانه ای است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ قارچ پورتوبلو

2 حبه سیر ، چرخ کرده
6 قاشق غذا خوری روغن زیتون
1/2 قاشق چای خوری آویشن خشک
2 قاشق غذا خوری سرکه بالزامیک
نمک و فلفل برای چشیدن
4 عدد بزرگ قارچ portobello
4 نان همبرگر
1 قاشق غذا خوری فلفل سیاه
1/4 فنجان سس مایونز
1 گوجه فرنگی بزرگ ، خرد شده
4 برگ کاهو

طرز تهیه ساندویچ قارچ پورتوبلو

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این غذای خوشمزه باید انجام دهید این است که منقل را آماده کرده و حرارت را روی متوسط تنظیم نمایید.

گام دوم: در یک کاسه متوسط سیر ، روغن زیتون ، آویشن ، سرکه ، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.

گام سوم: سپس قارچ ها را روی منقل کبابی نمایید حدود 5 دقیقه نگذارید که قارچ ها کاملا خشک شوند سعی کنید اب دار از روی حرارت جدا نمایید.

گام چهارم: در یک کاسه کوچک ، فلفل سیاه و سس مایونز را مخلوط کنید

گام پنجم: سپس مخلوط سس مایونز را روی نان ها ریخته و با قاشق پخش نمایید. سپس روی آن یک لایه قارچ قرارداده و رویش کاهو و گوجه فرنگی برش داده شده می گذاریم و نان دیگر را روی گذاشته و به همراه سس سرو می کنیم.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا