انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی ایتالیایی یک میان وعده ی خوش مزه

ساندویچ نیز مانند دیگر غذا های فست فودی ریشه ی ایتالیایی دارد اما ممکن است به اندازه پیتزا مشهور نباشد ، اما بدون شک جزو یکی از از پرطرفدار ترین و صد البته سالم ترین غذا های فست فودی محسوب می شود. ساندویچ ها انواع مختلفی دارند و در هر نقطه ی جهان نیز سرو می شود و مواد استفاده شده در آن هم بسیار بستگی به منطقه و تولیدات خوراکی بومی دارد . از جمله ساندویچ های خوشمزه می توان به ساندویچ پنیر کبابی ایتالیایی اشاره کرد. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و طرز تهیه این ساندویچ آشنا شوید، ما را در این مقاله از آشپزی همراهی کنید.

ساندویچ پنیر کبابی ایتالیایی

دستور تهیه ساندویچ پنیر کبابی ایتالیایی

ساندویچ پنیر کبابی ایتالیایی یک غذای بیرون بر و فست فودی است که بسیار راحت درست شده و طرفداران زیادی نیز دارد. دانشمندان باور دارند که پنیر دارای چربی فراوان است و خوردن بیش از حد آن موجب بروز بیماری های مزمن مانند دیابت و سرطان های گوارشی می شود ، لذا توصیه می کنیم که مقدار کمی از این ماده ی غذایی را درون رژیم غذایی هفتگی خود قرار دهید ، مخصوصا افراد میان سال. علاوه بر این ، طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی ایتالیایی بسیار ساده می باشد به طوری که هر کسی می تواند آن را به راحتی در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

ساندویچ پنیر کبابی ایتالیایی بدون شک یک غذای سنگین محسوب می شود و به همین دلیل توصیه می شود که آن را به عنوان وعده اصلی در نهاز و شام میل کنید. استفاده از چاشنی هایی مثل سس خردل و یا سیر ترشی ، همراه با این ساندویچ انتخاب هوشمندانه ای است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ پنیر کبابی ایتالیایی

¼ فنجان کره بدون روغن
⅛ قاشق چای خوری پودر سیر (اختیاری)
12 عدد نان سفید
1 قاشق چای خوری پونه کوهی خشک
یک بسته بندی (8 اونس) پنیر موزارلا خرد شده
1 (24 اونس) کاسه سس مارینارا

طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی ایتالیایی

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این غذای خوشمزه باید انجام دهید این است که فر را روشن کرده و روی دمای 175 درجه سانتی گراد قرار داده تا پیش گرم شود.

گام دوم: سپس 6 برش نان را روی یک ورقه پخت قرار دهید. یک مشت کوچک از پنیر موزارلا را روی هر برش پخش کنید. و به درون فر انتقال دهید.

گام سوم: کره و پودر سیر را با هم مخلوط کرده و روی ساندویچ ها می پاشیم. سپس پونه کوهی خشک را روی ساندویچ ها می پاشیم.

گام چهارم: نان ساندویچی ها را حدود 4 دقیقه بعد از فر خارج کرده و مشاهده می کنیم که آیا پنیر کبابی شده یا خیر.

گام پنجم: حال 6 نان دیگر را به همین ترتیب آماده کرده و روی نان های قبلی قرار داده تا ساندویچ آماده شود.

گام ششم: سپس ساندویچ را از وسط برش داده و سس ماریانا را به دلخواه روی آن میریزیم و اجازه می دهیم کنی خنک شود و سرو می کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا