انواع خوراک مرغخوراک سادهخوراک مرغ و پرندهغذاهای اصلی

دستور پخت ناگت مرغ

سلام به دوستداران آشپزی و انواع خوراک ساده و بی نظیر. امروز شما را با طرز تهیه ی ناگت مزغ آشنا میکنیم. دستور پخت ناگت مرغ یکی دیگر از روش های تهیه و پخت مرغ میباشد که طعمی بسیار لذیذ و بی نظیر دارد که به سادگی با کمترین وسایل تهیه میشود. همچنین طعم فوق العاده ی این غذا باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. برای آشنایی با طرز تهیه ی این غذا مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت ناگت مرغ

دستور پخت ناگت مرغ

مواد لازم:

113 گرم سینه ی مرغ بدون پوست و بدون استخوان

3 فنجان چیپس های سیب زمینی مورد علاقه خود

1 عدد تخم مرغ بزرگ

روغن زیتون و یا روغن کنجد

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. چیپس ها را به یک کیسه ی پلاستیکی منتقل کنید و به اندازه ی تکه های ریز خرد کنید.

گام دوم: خرده چیپس های سیب زمینی را به یک کاسه پهن اضافه کنید. تخم مرغ را در یک کاسه جداگانه بزنید. سینه ی مرغ را به حدود 24 قطعه خرد کنید.

گام سوم: سپس با یک دست، یک تکه مرغ را داخل تخم مرغ زده شده آغشته کنید. تخم مرغ اضافی را تکان دهید تا از سینه ی مرغ جدا شود. سپس با دست دیگر یا انبر آشپزخانه مرغ را داخل چیپس های سیب زمینی خرد شده بچرخانید و بعد روی صفحه پخت آماده شده قرار دهید.

گام چهارم: با تکه های مرغ باقی مانده همین کار را تکرار کنید. سپس روی مرغ ها را با روغن زیتون بپوشانید و بعد سینی را در فر قرار دهید تا سینه ی مرغ به خوبی بپزد.

گام پنجم: به مدت 15 دقیقه مرغ را بپزید و سپس پخت را تا زمانی که یک دماسنج را که داخل مرغ قرار داده شده است 165 درجه فارنهایت بخواند و دیگر داخل آن صورتی رنگ نباشد حدود 8 تا 12 دقیقه دیگر بپزید. سپس با سس مورد علاقه خود سرو کنید.

3.6/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا