شکلات

آموزش تهیه قارچ های شکلاتی (تصویری)

آموزش تهیه قارچ های شکلاتی (تصویری)

 

Preparation - mushrooms - Chocolate (2)

برای درست کردن این شکلات های بامزه و خوشمزه حدود 3 ساعت و نیم زمان نیاز دارید. با این مقدار مواد غذایی هم میتونید حدود 30 تا از اونها رو درست کنید.

مواد لازم:

7 اونس شکلات (66 تا 72 درصد) و خورد شده،

3/2 فنجان خامه زده شده،

1 قاشق غذاخوری عسل،

2 قاشق غذاخوری کره شور در دمای اتاق،

2 تا 3 قاشق غذاخوری پودر کاکائو بدون شیرینی.

Preparation - mushrooms - Chocolate (3)

داخل یک ظرف مناسب شیرینی پزی ترجیحا مربعی شکل یک کاغذ پوستی 9 اینچی بندارید. شکلات ها رو خورد کنید و داخل یک کاسه فلزی قرار بدید. داخل یک کاسه متوسط، خامه و عسل رو مخلوط کرده و بالای حرارت متوسط گاز بگیرید تا بجوش بیاد. 3/1 از ترکیب رو روی شکلات داخل ظرف بریزید. خیلی سریع با مخلوط کن بهم بزنید تا به یک ترکیب نرم و براق برسید. در آخر نیز خامه باقیمانده را اضافه کنید، مجددا بهم بزنید تا به یک شیره نرم و براق برسید. کره رو هم ریخته و خوب بهم بزنید. حالا دیگه آمادست. اونو بریزید روی کاغذ داخل ظرفتون و خوب پهنش کنید. روشو هم با یک پوشش مناسب بپوشونید و در دمای اتاق نگهدارید. حدود 3 ساعت باید بهش زمان بدید تا استراحت کنه.

یک سینی دیگه آورده و روی این یکی هم یک کاغذ پوستی مناسب پهن کنید. داخل یک کاسه کوچک هم یک الک مناسب و مینیاتوری دیگه قرار دهید و پودر کاکائوتونو رو هم در کاسه بریزید.

برای اینکه بتونید شکل قارچهای شکلاتی رو دربیارید، از قاشق های مخصوص بستنی و یا برش هندوانه ها استفاده کنید. بعد از اینکه به اندازه 2.5 سانتی متر از ترکیب رو جدا کردید، قبل از اینکه داخل ظرف قرارشون بدید، با انگشتتون و یا با پشت قاشق کاملا اونو گرد کنید تا شبیه یک توپ کوچولوی بامزه بشه.

بعد باید خیلی سریع اونهارو داخل پورد کاکائو هم غلط بدید، بعد اضافیش رو بگیرید و اونها رو در ظرف مخصوصتون قرار بدید. این کار را برای تک تکشون باید انجام بدید. تا همه ترکیبتون تموم شه. اگه یک درپوش مناسب براش داشته باشید، در هوای خنک اتاق حداکثر تا 2 روز و در یخچال تا 1 هفته هم دووم داره. هر وقت هم که خواستید، اونو میلی کنید، قبلش باید مدتی داخل اتاق نگهشون دارید.

Preparation - mushrooms - Chocolate (4)

 

Preparation - mushrooms - Chocolate (5)

 

Preparation - mushrooms - Chocolate (1)

 

++++++++++++++++

++++++++++++++++

++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا