تزیینات و کاردستی

روش ساخت گردنبند پسته (تصویری)

روش ساخت گردنبند پسته

(تصویری)

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (1)

با پوست پسته میشه چیزهای متنوعی درست کرد . پوست های پسته رو دور نریزید و ازشون نگهداری کنین تا برای درست کردن صنایع دستی بتونین از اون ها استفاده کنین . من در اینجا با استفاده از پوست های پسته یه گردنبند زیبا درست کردم . اگه شما هم از این گردنبند آویز زیبا خوشتون اومد ، این آموزش رو دنبال کنین تا صاحب یه گردنبند جالب و زیبا بشین .

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (2)

وسیله مورد نیاز برای دست کردن این کار :

1 – پوست پسته ی تمیز
2 – سیم
3 – مقوای ضخیم ، برای داشتن یک دایره ی مقوایی به انتخاب خودتون
4 – چسب حرارتی داغ
5 – بند برای گردنبند

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (3)

 

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (4)

 

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (5)

 

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (6)

 

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (7)

طرز تهیه و درست کردن :

برای درست کردن این گردنبند ، ابتدا باید یک دایره رو از روی مقوایی که دارین برش کنین . پس از برش دایره از روی مقوا ، در قسمت بالای دایره ی مقوایی یه سوراخی ایجاد کنین و مانند تصویر یه سیم رو از سوراخ رد کنین و سر سیم رو بپیچونین و در بالای اون با سیم یه حلقه ایجاد کنین . سپس با چسب حرارتی داغ اون رو محکم کنین . حالا سه تکه از پوست پسته رو وردارین و در مرکز این دایره با چسب داغ بچسبونین. سپس اطراف پوست های پسته رو مطابق تصویر با پوست های دیگه به صورت روی هم با چسب حرارتی بچسبونین ، این کار رو در چندین دور مانند تصویر تکرار کنین .
در کل برای اینکه گل با پوست های پسته درست کنین ، ابتدا باید سه عدد پوست پسته رو به صورت تو در تو کنار هم قرار بدین و در دور بعدی چهار عدد پوسته ی دیگه رو دور اون سه پوست بچسبونین و همین طور در مرحله ی بعدتر پنچ عدد پوست رو با چسب دور اون ها متصل کنین . این کار باعث میشه در نهایت شما شکل یه گل رو بتونین درست کنین .
پس از درست کردن این گل با استفاده از سیم یه حلقه درست کنین و به قسمت پشت گل بچسبونین . سپس یه بند رو از درون این حلقه رد کنین و با استفاده از این بند ، اون رو آویزون کنین . این کار واقعا زیباست . من مطمئنم کسی فکرش رو هم نمی کرد که با استفاده از پوست های دور ریختنی پسته بشه گردنبندی به این زیبایی درست کرد . شما حتی می تونین با استفاده از رنگ های اسپری این گردنبند رو رنگ آمیزی هم بکنین . اما من رنگ طبیعی پوست ها رو بیشتر می پسندم . امیدوارم از این آموزش استفاده مفید برده باشین .

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (8)

 

 

 

 

++++++++++++

++++++++++++

++++++++++++

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا