تازه های شستشو ، نظافت ، لکه گیری

نحوه تمیز کردن آینه ها در خانه تکانی نوروز 95

نحوه تمیز کردن آینه ها در خانه تکانی نوروز 95

نحوه تمیز کردن آینه ها

How to - cleaning - mirrors - in - house cleaning - Nowruz 95

بهترین راه تمیز کردن آینه

هر چند عده ی زیادی از دستمال برای تمیز کردن آینه استفاده می کنند، اما روزنامه بهترین انتخاب است با استفاده از مایع شیشه پاک کن و روزنامه، دیگر هیچ لکه ای روی آینه باقی نمی ماند.

علاوه بر شیشه پاک کن های شیمیایی می توان برای پاک کردن آینه یک محلول خانگی نیز درست کرد. برای تهیه این محصول، یک فنجان الکل، یک فنجان آب و دو قاشق سرکه را باهم مخلوط کرده آن را خوب تکان دهید تا مخلوط شود، بعد درون آب پاش بریزید، روی روزنامه اسپری کرده و شیشه و آینه را با آن تمیز کنید.
پیشگیری از بخار کردن آینه حمام

اگر هواکش حمام بدرستی کار نمی کند هنگام باز بودن شیر آب داغ، بخار روی آینه را می پوشاند چاره کار خمیر ریش است. چنانچه قدری خمیر ریش روی آینه بمالید و بعد با یک حوله آن را پاک کنید، آینه دیگر بخار نمی کند. این کار باید حداقل ماهی یک بار تکرار شود.

می‌خواهید بدانید که چگونه آینه‌ های خود را درخشان نگه‌دارید؟ در ادامه، راهنمای ما برای تمیز کردن آینه‌ ها آورده شده است.

تمیز نگه‌داشتن آینه‌ ‌ها به نظر کار سختی می‌رسد، ولی اگر از موارد یادشده در این مقاله پیروی کنید، درخشش آینه‌ ها باعث حیرت شما خواهد شد.

 

وسایلی که برای تمیز کردن آینه نیاز دارید:

زمانی که مسئله برق انداختن آینده مطرح باشد، کلید کار استفاده از یک پارچه میکروفیبر و آب گرم است.

شاید بد نباشد که مقداری مایع ظرف‌شویی، یک اسفنج، و کمی کف اصلاح (ژل نه) دم دست داشته باشید. روش استفاده از آن‌ها در ادامه آورده شده است.

 

برق انداختن آینه‌ها

اگر آینه‌ ها خیلی کثیف نیستند، می‌توانید از یک تکه پارچه میکروفیبر که با آب گرم مرطوب شده است استفاده کرده و با حرکت‌های دایره‌ای سطح آن را تمیز کنید.

با این حال، درصورتی‌که کثیفی آینه‌ از این بیشتر است، مقداری مایع ظرف‌شویی را در یک ظرف آب گرم حل کرده و از یک اسفنج برای کشیدن آن روی سطح آینه‌ استفاده کنید. سپس با استفاده از یک تکه پارچه تمیز میکروفیبر، آلودگی باقی‌مانده را پاک‌کنید.

 

جلوی بخار گرفتن آینه‌ها را بگیرید

با استفاده از این نکته، آن آینه‌ های بخار گرفته که پس از استفاده از حمام کاملاً بی‌فایده می‌شدند، تبدیل به خاطره‌ای در گذشته خواهند شد.

برای این‌که جلوی بخاری گرفتن آینه‌ ‌ها را بگیرید، مقداری کف اصلاح را به صورت یکسان روی سطح آن بزنید. با استفاده از یک تکه پارچه میکروفیبر، آن را پخش کرده و قسمت‌های اضافی آن را پاک‌کنید. این هم از این! یک آینه‌ درخشان ضد بخار گرفتگی!

 

نحوه تمیز کردن آینه ها

تازه های شستشو ، نظافت ، لکه گیری

نوروز 95

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا