تزیینات و کاردستی

روش ساخت گردنبند پسته (تصویری)

روش ساخت گردنبند پسته

(تصویری)

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (1)

با پوست پسته میشه چیزهای متنوعی درست کرد . پوست های پسته رو دور نریزید و ازشون نگهداری کنین تا برای درست کردن صنایع دستی بتونین از اون ها استفاده کنین . من در اینجا با استفاده از پوست های پسته یه گردنبند زیبا درست کردم . اگه شما هم از این گردنبند آویز زیبا خوشتون اومد ، این آموزش رو دنبال کنین تا صاحب یه گردنبند جالب و زیبا بشین .

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (2)

وسیله مورد نیاز برای دست کردن این کار :

1 – پوست پسته ی تمیز
2 – سیم
3 – مقوای ضخیم ، برای داشتن یک دایره ی مقوایی به انتخاب خودتون
4 – چسب حرارتی داغ
5 – بند برای گردنبند

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (3)

 

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (4)

 

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (5)

 

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (6)

 

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (7)

طرز تهیه و درست کردن :

برای درست کردن این گردنبند ، ابتدا باید یک دایره رو از روی مقوایی که دارین برش کنین . پس از برش دایره از روی مقوا ، در قسمت بالای دایره ی مقوایی یه سوراخی ایجاد کنین و مانند تصویر یه سیم رو از سوراخ رد کنین و سر سیم رو بپیچونین و در بالای اون با سیم یه حلقه ایجاد کنین . سپس با چسب حرارتی داغ اون رو محکم کنین . حالا سه تکه از پوست پسته رو وردارین و در مرکز این دایره با چسب داغ بچسبونین. سپس اطراف پوست های پسته رو مطابق تصویر با پوست های دیگه به صورت روی هم با چسب حرارتی بچسبونین ، این کار رو در چندین دور مانند تصویر تکرار کنین .
در کل برای اینکه گل با پوست های پسته درست کنین ، ابتدا باید سه عدد پوست پسته رو به صورت تو در تو کنار هم قرار بدین و در دور بعدی چهار عدد پوسته ی دیگه رو دور اون سه پوست بچسبونین و همین طور در مرحله ی بعدتر پنچ عدد پوست رو با چسب دور اون ها متصل کنین . این کار باعث میشه در نهایت شما شکل یه گل رو بتونین درست کنین .
پس از درست کردن این گل با استفاده از سیم یه حلقه درست کنین و به قسمت پشت گل بچسبونین . سپس یه بند رو از درون این حلقه رد کنین و با استفاده از این بند ، اون رو آویزون کنین . این کار واقعا زیباست . من مطمئنم کسی فکرش رو هم نمی کرد که با استفاده از پوست های دور ریختنی پسته بشه گردنبندی به این زیبایی درست کرد . شما حتی می تونین با استفاده از رنگ های اسپری این گردنبند رو رنگ آمیزی هم بکنین . اما من رنگ طبیعی پوست ها رو بیشتر می پسندم . امیدوارم از این آموزش استفاده مفید برده باشین .

Method - Manufacturing - Necklaces - Pistachio - image (8)

 

 

 

 

++++++++++++

++++++++++++

++++++++++++

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا