انواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ بروکلی و پنیر

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی.امروز برای شما یک سوپ لذیذ و خوشمزه را آماده کرده ایم به اسم سوپ بروکلی و پنیر.طرز تهیه ی سوپ بروکلی و پنیر بسیار ساده است.این سوپ یک سوپ مناسب برای هوای سرد و یک روز سرد است.به دلیل وجود بروکلی در این سوپ انواع ویتامین و مواد معدنی مانند آنتی اکسیدان،ویتامین C ،A میباشد. یه دلیل وجود پنیر در این سوپ ، حالت خامه ای مانند پیدا کرده است.برای دستیابی به دستور پخت این سوپ لذیذ،مقاله ی آشپزی ما را دنبال دنبال کنید.

طرز تهیه ی سوپ بروکلی و پنیر

میخواهیم سوپ خوشمزه معرفی کنیم که هم محبوب و هم بسیار مقوی است همراه باشید تا طرز پخت ساده آن را آموزش می دهیم .

مواد لازم:

+ روغن زیتون

+ 4 کلم بروکلی ، به قطعات 1 اینچی برش خورده شده

+ فلفل سیاه و نمک به مقدار لازم

+ 1 پیاز کامل ، تفت داده شده

+ 133 گرم کره بدون نمک

+ 1/3 فنجان آرد همه منظوره

+ 4 فنجان شیر

+ جوز هندی

+ 3 فنجان پنیر رنده شده (چدار معتدل ، چدار تیز و غیره)

+ 1 فنجان عصاره مرغ ، اختیاری

گام اول: فر را از قبل گرم کنید تا 375 درجه فارنهایت گرم کنید.2 فنجان سر بروکلی را برداشته ، به نصف برش بزنید ، روغن زیتون اضافه کنید و نمک و فلفل بپاشید.سپس بروکلی را روی یک کاغذ روغنی بریزید و بپزید تا زمانی که شروع به ترد شدن کند و کمی قهوه ای شود.

گام دوم: کره را در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط ​​آب کنید. پیازها را اضافه کرده و بپزید تا نرم شوند ، 3 تا 4 دقیقه. آرد را نیز اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شود و آرد جذب نشود و بوی کمی نان تست بدهد ، 1 دقیقه یا بیشتر. شیر را اضافه کنید. سپس جوز هندی ، کلم بروکلی ، کمی نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید. در قابلمه را بگذارید و حرارت را کم کنید. تا زمانی که کلم بروکلی نرم شود ، 20 تا 30 دقیقه بپزید و گاهی مخلوط کنید. سپس پنیر را نیز اضافه کنید و بگذارید آب شود.

گام سوم: در صورت نیاز با نمک و فلفل طعم دار کنید. سوپ را همانطور که هست سرو کنید به مخلوط کن انتقال دهید و کاملاً پوره کنید.اگر در مخلوط کن سرد شد سوپ را بر روی حرارت برگردانید تا دوباره گرم شود. با کلم بروکلی یا پنیر رنده شده سرو کنید.همانند تصویر.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا