انواع پیش‌غذاانواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ خیار ،نخود فرنگی و کاهو

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی.ما امروز شما را با یک سوپ رژیمی دیگر همراهی میکنیم.طرز تهیه ی سوپ خیار ،نخود فرنگی و کاهو بسیار ساده است و ما به شما پیشنهاد میکنیم که این سوپ را در رژیم غذایی خود قرار دهید.به عنوان یک ناهار سالم یا یک غذای گیاهخواری، این سوپ سبز و پر از مواد معدنی و مغزی و کم کالری را بپزید.یک سوپ سالم و رژیمی.هم برای ورزشکاران و هم برای گیاهخواران.اگر به این سوپ علاقه دارید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی سوپ خیار،نخود فرنگی و کاهو

امروزه سوپ رژیمی یک پیش غذای محبوب برای کسانی هست که در رژیم هستند و میخواهند سوپ با کالری کم اما مقوی مصرف کنند همراه ما باشید تا با موارد موردنیاز و طرز پخت آن آشنا شوید تا در منزل خودتان تهیه و نوش جان کنید.

مواد لازم:

+ 1 قاشق چایخوری روغن کلزا

+ یک دسته پیازچه ، خرد شده به اندازه متوسط

+ 1 خیار ، خرد شده به اندازه متوسط

+ 1 کاهو گرد بزرگ، خرد شده به اندازه متوسط

+ 225 گرم نخود فرنگی

+ 4 قاشق چایخوری عصاره سبزیجات

+ 4 قاشق غذاخوری ماست ارگانیک (اختیاری)

+ نان

طرز تهیه ی سوپ خیار،نخود فرنگی و کاهو:

گام اول: 1.4 لیتر آب را در یک کتری بریزید. روغن را در یک ماهیتابه بزرگ و نچسب گرم کنید و پیازچه ها را به مدت 5 دقیقه بپزید ، مرتب هم بزنید ، یا تا زمانی که نرم شود هم بزنید.خیار ، کاهو و نخود فرنگی را اضافه کنید ، سپس در آب جوش بریزید.

گام دوم: به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که سبزیجات نرم شوند، بپزید.مخلوط را با مخلوط کن،مخلوط کنید تا یکدست شود.گرم یا سرد ، همراه با ماست (اگر دوست دارید) ، و یا همراه با نان در کنار هم سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا