انواع پیش‌غذاخوراک سادهغذاهای اصلی

طرز تهیه ی اسنک تاتر توتز

طرز تهیه ی تاتر توتز،یک اسنک آمریکایی است که محبوبیت بسیاری نیز دارد.این اسنک ، به سادگی و راحتی تهیه میشود و به زمان کمی برای پخت نیاز دارد.مواد اصلی استفاده شده در این اسنک ، سیب زمینی میباشد.که بیشتر به طرفداران سیب زمینی پیشنهاد میشود.در این اسنک از انواع ادویه جات استفاده شده است.مانند ، پونه ، جعفری ، سیر ، پیاز و … اگر به این اسنک علاقه دارید و یکی طرفداران پرپاقرص سیب زمینی هستید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی اسنک تاتر توتز

مواد لازم:

1 کیلو گرم سیب زمینی ، پوست کنده

1 قاشق غذاخوری آرد همه منظوره

1 قاشق چایخوری پودر سیر

1/2 قاشق چایخوری پودر پیاز

1/4 قاشق چای خوری پونه کوهی خشک

1/4 قاشق چای خوری شوید خشک

نمک و فلفل سیاه تازه

1 فنجان روغن

2 قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده

طرز تهیه ی تاتر توتز:

گام اول: سیب زمینی ها را درون یک قابلمه بزرگ قرار داده و با آب سرد بپوشانید.حدود 6 تا 7 دقیقه بپزید.سپس آب موجود در قابلمه را خوب تخلیه کنید و بگذارید سیب زمینی ها خنک شوند.با استفاده از رنده ، سیب زمینی ها را رنده کنید. با استفاده از یک حوله تمیز یا دستمال آشپزخانه ، آب سیب زمینی ها را کاملاً بگیرید ، تا آنجا که ممکن است.

گام دوم: سیب زمینی ها را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید. آرد ، پودر سیر ، پودر پیاز ، پونه کوهی و شوید را هم بزنید. با نمک و فلفل طعم دار کنید . سیب زمینی ها را گرد کنید.روغن نباتی را در یک ماهیتابه بزرگ ریخته و گرم کنید.سیب زمینی های گرد شده را داخل روغن بیندازید و تا 3-4 دقیقه بپزید تا طلایی و ترد شوند.به یک حوله کاغذی منتقل کنید تا روغن اضافی گرفته شود.در صورت تمایل بلافاصله ، همراه با جعفری ، سرو کنید.

4.2/5 - (4 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا