انواع غذاهای رژیمی و کم کالریغذاهای اصلی

طرز تهیه ی گل کلم بو داده

سلام به دوستداران آشپزی و انواع اسنک.امروز شما را با یک اسنک مقوی آشنا میکنیم.طرز تهیه ی گل کلم بو داده بسیار ساده و آسان است.اگر در رژیم هستید،میتوانید از این اسنک به عنوان جایگزین پاپ کرن استفاده کنید.که هم مقوی تر و هم لذیذ تر است.برای آشنایی با این اسنک مقوی و لذیذ،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی گل کلم بو داده

مواد لازم:

4 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1/2 سر گل کلم بزرگ یا 1 گل کلم کوچک ، بریده شده همانند تصویر

نمک و فلفل

3 حبه سیر ، خرد شده

1 عدد فلفل دلمه ای سرخ شده ، بدون تخم و خرد شده

2 قاشق غذاخوری توفو نرم شده

1/2 قاشق چایخوری فلفل قرمز

2 قاشق غذاخوری آرد سوخاری

1 قاشق غذاخوری دانه کنجد

گام اول: 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک ظرف بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. گل کلم را اضافه کرده و با نمک و فلفل آن را طعم دار کنید. بپزید تا گل کلم شروع به قهوه ای و نرم شدن کند ، حدود 12 دقیقه ، هر چند دقیقه یکبار هم بزنید.

گام دوم: در حالی که گل کلم در حال پخت است ، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون باقیمانده را در یک ماهیتابه بر روی حرارت متوسط ​​رو به کم حرارت دهید. سیر را اضافه کرده و به مدت 1 دقیقه بپزید تا نرم شود.فلفل دلمه ای سرخ شده را اضافه کنید و چند دقیقه دیگر آنرا بپزید.سپس به مخلوط کن انتقال دهید و مخلوط کنید تا نرم شوند. توفو و مقداری نمک و فلفل و را اضافه کنید و مخلوط کنید تا یکدست شود.

گام سوم: مخلوط و فلفل قرمز را به گل کلم اضافه کنید و به مدت 1 دقیقه بپزید. سپس آرد سوخاری و دانه کنجد هم بزنید و یک دقیقه دیگر هم بپزید. گل کلم را به یک ظرف سرو و منتقل کنید و میل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا