انواع سس ها

طرز تهیه ی سس سالسا

از جایی که چیپس و بیشتر غذا های محبوب با سس سرو میشوند،تصمیم گرفتیم که یک سس متفاوت و تند را به شما آموزش دهیم.این سس یک سس اسپانیایی آمریکایی است.که بیشتر با انواع چیپس و تاکو سرو میشود.یک سس تند با طعمی کاملا مربوط به آمریکا لاتین.این سس به عنوان چاشنی همراه با اسنک ها و برای طعم دار کردن خمیر پیتزا استفاده میشود.بیشتر اوقات این سس تند میباشد و از این رو به افرادی ه به فلفل و یا گوجه فرنگی حساسیت دارند،پیشنهاد نمیشود.اگر میخواهید طرز تهیه سس سالسا را همراه با غذا ی خود سرو کنید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی سس سالسا

همانطور که گفتیم این سس تند است،اما شما میتوانید با در نظز گرفتن ذایقه ی خود ، تندی سس را بیشتر ویا کمتر کنید.و یا حتی اصلا فلفل استفاده نکنید.اگر میخواهید فلفل استفاده کنید،از چیلی یا همان فلفل تند سبز و تازه استفاده کنید تا طعم و مزه ی بهتری پیدا کند.برای آشنایی با طرز تهیه ی سس سالسا مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

مواد لازم:

دو قوطی 10 اونسی گوجه فرنگی و چیلی سبز

یک عدد کنسرو گوجه فرنگی همراه با آب موجود در داخلش

1/2 فنجان گشنیز تازه (یا بیشتر برای طعم دادن!)

1/4 فنجان پیاز خرد شده

1 حبه سیر ، خرد شده

1 عدد فلفل بسیار تند

1/4 قاشق چایخوری زیره

1/4 قاشق چایخوری نمک

1/4 قاشق چایخوری شکر

1/2 لیمو، آبدار

گام اول: کنسرو گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی کامل ، فلفل ، پیاز ، سیر ، گشنیز ، زیره ، نمک ، شکر و آب لیموترش را در مخلوط کن ترکیب کنید.

گام دوم: اگر سالسا را ​​به قوام مورد نظر خود نرسانید،دوباره مخلوط کنید. سس را بچشید و اگر به چاشنی و یا روغن نیاز داشت در صورت لزوم تنظیم و اضافه کنید.حداقل یک ساعت قبل از سرو ، سس سالسا را ​​در یخچال قرار دهید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا