انواع دلمه و کوکو و کتلتغذاهای اصلی

طرز تهیه ی دلمه ی کلم به روش جدید

سلام به دوستاران آشپزی و انواع دلمه. امروز شما را با طرز تهیه ی دلمه ی کلم به روشی جدید آشنا میکنیم. این روش همانند روش قبلی که با برنج پر میشد نیست. در این روش از گوشت بوقلمون، سوسیس و… استفاده شده است که طعم بی نظیری به دلمه بخشیده است. برای آشنایی با طرز تهیه ی این غذای لذیذ و خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی دلمه ی کلم به روشی جدید

طرز تهیه ی دلمه ی کلم به روش جدید رستورانی

مواد لازم:

1 کلم متوسط

16 اونس سوسیس نصف شده

1 فنجان پیاز ریز خرد شده

2 حبه سیر خرد شده

1/4 فنجان آرد همه منظوره

1 قاشق غذاخوری پاپریکا

1/4 قاشق چایخوری فلفل قرمز

16 اونس گوجه فرنگی خرد شده

1/2 فنجان برنج دانه بلند، پخته شده

453 گرم گوشت بوقلمون چرخ شده

2 فنجان آب گوشت

2 قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده

1 قاشق چایخوری نمک

1/2 قاشق چایخوری فلفل

1 عدد تخم بزرگ زده شده

3 برش بیکن

دستور پخت:

گام اول: هسته را از کلم جدا کنید. در یک قابلمه بزرگ قرار داده و با آب آن را بپوشانید. به جوش بیاورید. جوشانده شود تا برگهای بیرونی از سر شل شوند. برگهای نرم شده را بردارید. برای نرم شدن بیشتر برگها به آب جوش برگردید. تکرار کنید تا تمام برگ ها نرم شوند. ساقه محکم را از هر برگ جدا کنید. 12 برگ بزرگ را برای رولها کنار بگذارید.

گام دوم: در یک ماهیتابه ، بیکن را سرخ کنید تا ترد شود. بیکن را از از روغن جدا کنید و پیاز و سیر را تا زمانی که نرم شوند ، در روغن بیکن سرخ کنید. بعد از سرخ کردن، نصف مواد را کنار بگذارید تا خنک شوند. در مخلوط پیاز باقی مانده، آرد ، پاپریکا و فلفل قرمز را اضافه کنید. به مدت 1 تا 2 دقیقه بپزید و هم بزنید. سپس گوجه و آبگوشت را اضافه کنید. به جوش بیاورید سپس از روی حرارت بردارید. بعد به مخلوط پیاز سرد شده، برنج ، بوقلمون ، جعفری ، نمک ، فلفل ، تخم مرغ و بیکن را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید.

گام سوم: 3-4 قاشق غذاخوری مخلوط را روی هر برگ کلم قرار دهید. سپس برگ کلم را بپیچید. در سینی فر قرار دهید و روی آن را با پیاز بپوشانید. برگ های کلم باقی مانده را خرد کنید.مخلوط گوجه فرنگی را روی دلمه ی کلم بریزید، در صورت لزوم آب اضافه کنید تا آن را بپوشاند. حدود 32 ساعت در دمای 325 درجه بپوشانید و بپزید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا