انواع خوراک مرغغذاهای اصلی

دستور پخت ناگت مرغ خانگی

ناگت مرغ خانگی بسیار سالمتر و خوش طعم تر از انواع منجمد یا فست فود میباشد. امروز شما را با طرز تهیه ی این غذای لذیذ و نسبت به غذا های بیرون سالمتر را آموزش میدهیم. از جایی که مرغ یکی از پر مصرف ترین و لذیذ ترین مواد غذایی میباشد، هر روزه، روش های متنوع و جدیدی از تهیه ی آن به منو ها راه باز میکنند. اگر دوستدارید میتوانید از پنیر و پودر سیر نیز در تهیه ی این غذا استفاده کنید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این غذای بسیار لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

ناگت مرغ یکی از محبوب ترین و لذیذ ترین غذا ها میباشد که با مرغ تهیه میشود. شما میتوانید به دو روش پخت در فر و یا سرخ کردن این غذا را تهیه کنید.

طرز تهیه ی ناگت مرغ

مواد لازم:

1/2 فنجان آرد

1 عدد تخم مرغ زده شده

1/2 فنجان نان خرد شده (باگت)

454 گرم سینه مرغ

3 قاشق چایخوری نمک

3 قاشق چایخوری فلفل سیاه

1 فنجان روغن

اختیاری: 1/8 فنجان پنیر پارمزان رنده شده

اختیاری: 1/4 قاشق چایخوری پودر سیر

دستور پخت:

گام اول: در سه کاسه جداگانه ، آرد ، تخم مرغ و نان را از هم جدا کنید. یک قاشق چایخوری نمک و فلفل سیاه را به هر یک از کاسه ها اضافه کنید و با هم بزنید تا به خوبی ترکیب شود.

گام دوم: چربی را از سینه مرغ جدا کنید. سپس ، آنها را به اندازه ی دلخواه خرد کنید. قطعات مرغ را درون کاسه آرد غوطه ور کنید و آرد اضافی را تکان دهید تا بریزد.

گام سوم: سپس قطعات مرغ را در مخلوط تخم مرغ آغشته کنید و مطمئن شوید که هر دو طرف را کاملاً بپوشانید. در آخر ، ناگت مرغ را در مخلوط نان سوخاری آغشته کنید، دوباره مطمئن شوید که هر دو طرف را کاملاً بپوشانید.

گام چهارم: اگر قصد پخت ناگت های مرغ خود را در فر دارید، ناگت های مرغ را بر روی یک سینی فر قرار دهید. آنها با کمی روغن چرب کنید. ناگت های مرغ را در فر 425 F به مدت 25 دقیقه بپزید.

گام پنجم: همچنین می توانید آنها را سرخ کنید. روغن را تا 375 F گرم کنید و در هر طرف 3 دقیقه سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شود. این غذای گرم و تازه را با سس مورد علاقه خود سرو کنید و لذت ببرید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا