انواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ مرغ و برنج

سلام به دوستداران آشپزی و انواع سوپ. امروز شما را با طرز تهیه ی سوپ مرغ و برنج آشنا میکنیم. یک سوپ فوق العاده دلچسب و لذیذ. این سوپ را در روزهای بارانی سرد با یک نان خانگی تهیه کنید و از طعم و گرمی آن لذت ببرید. نکته: این سوپ لذیذ را میتوانید با مرغ باقیمانده از غذا های دیگر و یا مرغ تازه تهیه کنید. شما ممکن است بخواهید هنگام گرم کردن آن را کمی با شیر یا آب آن رقیق کنید. برای آشنایی با این سوپ لذیذ و خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی سوپ مرغ و برنج لذیذ

طرز تهیه ی سوپ مرغ و برنج

مواد لازم:

4 فنجان عصاره ی مرغ

2 فنجان آب

مرغ نیمه پخته خرد شده

4.5 اونس برنج دانه بلند

½ قاشق چایخوری نمک

½ قاشق چایخوری فلفل سیاه

¾ فنجان آرد همه منظوره

½ لیوان کره

2 فنجان خامه سنگین

گام اول: یک قابلمه بزرگ را روی حرارت متوسط قرار دهید. در قابلمه عصاره مرغ، آب و مرغ مخلوط کنید. بجوشانید و سپس برنج را اضافه کنید. سپس چاشنی مورد علاقه ی خود را اضافه کنید. در قابلمه را گذاشته و از روی حرارت بردارید.

گام دوم: در یک کاسه کوچک، نمک ، فلفل و آرد را با هم ترکیب کنید. در یک قابلمه متوسط ​​روی حرارت متوسط ​​، کره را ذوب کنید. حرارت را کاهش دهید ، سپس با مخلوط آرد را با کره هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند. مقداری از خامه را کم کم به مخلوط اضافه کنید تا کاملاً یکدست و صاف شود. به مدت 5 دقیقه بپزید تا غلیظ شود. مخلوط خامه را درون آبگوشت و برنج بزنید. 10 تا 15 دقیقه روی حرارت متوسط ​​بپزید تا گرم شود.

4.6/5 - (21 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا