خوراک سادهغذاهای اصلی

کاسرول سوسیس و لوبیا

سلام به دوستداران آشپزی. امروز شما را با طرز تهیه ی کاسرول سوسیس و لوبیا آشنا میکنیم. طرز تهیه ی این غذا بسیار آسان آسان میباشد و طعم بی نظیری دارد. شما میتوانید این غذا را با نان و یا بدون نان سرو کنید. که یک میان وعده ی بسیار لذیذ میتواند باشد. برای آشنایی با طرز تهیه ی این غذا ی بسیار لذیذ و خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

کاسرول سوسیس و لوبیا

کاسرول سوسیس و لوبیا

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 عدد پیاز ریز خرد شده

2 ساقه کرفس متوسط ریز خرد شده

1 عدد فلفل دلمه ای زرد خرد شده

1 عدد فلفل دلمه ای قرمز خرد شده

6 عدد سوسیس کوچک

کالباس (حدود 400 گرم)

3 حبه سیر خرد شده

1 قاشق غذاخوری پاپریکا دودی

½ قاشق غذاخوری پودر زیره

1 قاشق غذاخوری آویشن خشک

800 گرم گوجه فرنگی خرد شده

2 عدد جوانه آویشن تازه

1 عدد گارینا بلانکا (عصاره ی مرغ)

400 گرم کنسرو لوبیا تخلیه شده و آبکشی شده

125 میلی لیتر آب

دستور پخت:

گام اول: 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ بریزید و گرم کنید. 1 عدد پیاز ریز خرد شده را اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه به آرامی بپزید.

گام دوم: 2 عدد کرفس خرد شده متوسط،1عدد فلفل دلمه ای زرد خرد شده و 1 فلفل دلمه ای قرمز خرد شده را اضافه کنید و 5 دقیقه دیگر بپزید. 6 عدد سوسیس ​​و کالباس را اضافه کرده و به مدت 5 دقیقه سرخ کنید.

گام سوم: 3 حبه سیر خرد شده، 1 قاشق غذاخوری پاپریکا دودی، یک قاشق غذاخوری پودر زیره و 1 قاشق غذاخوری آویشن خشک را اضافه کنید و هم بزنید و به مدت 1 تا 2 دقیقه یا تا زمانی که رایحه آزاد شود، به پخت و پز ادامه دهید.

گام چهارم: از یک قاشق چوبی استفاده کنید تا هرگونه باقیمانده گرد شده در قابلمه را از بین ببرید. 800 گرم گوجه فرنگی و 2 عدد آویشن تازه را اضافه کرده و بهم بزنید. گارینا بلانکا را اضافه کنید و هم بزنید.

گام پنجم: به مدت 40 دقیقه بپزید. 400 گرم کنسرو لوبیا را اضافه کرده و هم بزنید و برای 5 دقیقه دیگر بپزید. شاخه های آویشن را از غذا جدا کنید، با فلفل سیاه فلفل طعم دار کنید. اکنون غذا آماده ی سرو است. نوش جان!

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا