انواع خوراک مرغ

رول مرغ سرخ شده

رول مرغ سرخ شده یک روش شگفت انگیز و دلپذیر برای تهیه مرغ برای ناهار یا شام است. مرغ را تا زمانی که نازک شود، با استفاده از ورده یا یک چیز دیگر بزنید. سپس با پنیر و کالباس پر کنید و در تخم مرغ قرار دهید بعد در آرد سوخاری بندازید تا روکشی از آرد سوخاری داشته باشد و بعد از آن را پخته یا سرخ می کنید تا ترد و قهوه ای طلایی شود. طرز تهیه ی آن بسیار آسان بوده و در زمان کمی و خیلی سریع آماده میشود و با آن پنیر ذوب شده داخل آن کاملاً خوشمزه و بی نظیر میشود. این غذا را بپزید و در کنار دوستان و خانواده ی خود از آن لذت ببرید. شما حتی میتوانید کنار آن سالاد نیز سرو کنید و یا مرغ را با سس میل کنید. برای آشنایی کامل با دستور پخت این غذا، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

رول مرغ سرخ شده

مواد لازم:

2 عدد سینه مرغ بدون پوست، تقریباً (200 گرم) هر کدام

4-6 برش پنیر سوئیسی (120 گرم) از پنیر پیتزا نیز میتوانید استفاده کنید

4-6 برش ژامبون (120 گرم)

4 قاشق چایخوری (20 گرم) خردل دیجون یا معمولی

1 عدد تخم مرغ بزرگ

1/2 فنجان (60 گرم) آرد

1 فنجان (100 گرم) خرده نان باگت های برشته و ترد

1/4 قاشق غذاخوری (1 گرم) پودر سیر

فلفل سیاه تازه آسیاب شده و نمک

دستور پخت:

گام اول: سینه های مرغ را از طول نصف کنید. با استفاده از یک گوشت کوب یا چکش آشپزخانه، هر قطعه سینه برش خرده را بین ورق های پلاستیکی به ضخامت اینچ (6 میلی متر) بکوبید. ورقه بالای پلاستیک را برداشته و هر برش را با نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده چاشنی دار کنید.

گام دوم: یک قاشق چایخوری خردل را روی هر کدام از سینه ها پخش کنید. یک یا دو ورق از ژامبون (بسته به اندازه آنها) اضافه کنید و با برش های پنیر به پایان برسانید. مرغ را به اندازه ای که می توانید محکم با استفاده از ورق پلاستیکی از پایین به بالا، رول کنید. مرغ رول شده را حدود 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

گام سوم: در همین حال 3 بشقاب یکی با آرد، یکی با تخم مرغ زده شده و دیگری با مخلوط نان و سیر را آماده کنید. یکی یکی هر کدام را در آرد آغشته کنید، سپس در تخم مرغ و بعد به مخلوط خرده نان و سیر آغشته کنید. روغن را درون یک سرخ کن بریزید و روی حرارت متوسط گرم کنید.

گام چهارم: حدود یک یا دو رول مرغ را به طور هم زمان در سرخ کن قرار داده و به مدت 5 دقیقه هر طرف را سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شود و از طریق آن پخته شود. سپس در بشقابی که دستمال کاغذی رویش دارد قرار دهید تا روغن اضافه گرفته شود. نوش جان!!

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا