انواع دسر

رول نان تست و سیب فرانسوی

برش های نان، پر از پنیر خامه ای خوشمزه و مخلوط دارچین و سیب، در مخلوط تخم مرغ و شیر و سپس تا زمانی که قهوه ای طلایی شود، پخته می شود. پس از پخته شدن، آنها را در مخلوط شکر و دارچین برای عطر و طعم بیشتر میقلتانیم. این یک روش باورنکردنی برای خوردن سیب برای صبحانه است و بچه ها واقعاً آن را دوست دارند. این رول نان تست و سیب فرانسوی را می توان با مواد مختلفی تهیه کرد، بنابراین کافی است تخیل خود را کامل برای صبحانه یا میان وعده خود بکار گیرید. همچنین می توانید برای پر کردن این رولت های خوشمزه از پنیر، ژامبون یا حتی سبزیجات استفاده کنید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این رولت ها، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

تست فرانسوی

رول نان تست و سیب فرانسوی

مواد لازم:

2 عدد سیب متوسط ​ پوست کنده و خرد شده

1/2 قاشق غذاخوری (1.5 گرم) پودر دارچین

2 قاشق غذاخوری (10 میلی لیتر) آب لیمو

2 عدد تخم مرغ

3 قاشق غذاخوری (45 میلی لیتر) شیر

10-12 برش نان تست

پنیر خامه ای 4 اونس (120 گرم) دمای اتاق

1/3 فنجان (67 گرم) شکر

1 قاشق غذاخوری (3 گرم) پودر دارچین

2 قاشق غذاخوری (28 گرم) کره برای پخت و پز

دستور پخت:

گام اول: قطعات سیب، دارچین و آب لیمو را در یک قابلمه کوچک بریزید. حدود 3 دقیقه روی حرارت کم بپزید، تا سیب ها شروع به نرم شدن کنند. سیب ها را درون یک کاسه انتقال داده و کنار بگذارید تا خنک شوند تا آماده استفاده شوند.

گام دوم: در یک کاسه شکر را با دارچین مخلوط کرده و کنار بگذارید. در یک کاسه دیگر تخم مرغ ها را با شیر مخلوط کنید و کنار بگذارید. هر تکه نان برداشته و با استفاده از وردنه صاف کنید.

گام سوم: پنیر خامه ای را به طور مساوی روی هر قطعه نان بریزید. حدود 1-2 قاشق غذاخوری سیب را اضافه کنید و هر تکه را بچرخانید و رول کنید. یک تابه نچسب را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و حدود 1 قاشق غذاخوری کره را در آن ذوب کنید.

گام سوم: هر رول را در مخلوط تخم مرغ فرو کنید و هر طرف آن را تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید. 3-4 رول را به طور همزمان بپزید. ماهیتابه را کمی با یک حوله کاغذی تمیز کرده و تکرار کنید تا تمام رول ها پخته شوند. سپس با مخلوط دارچین و شکر مخلوط کنید.

4.7/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا