آشپزی امروز سر آشپزانواع خوراک مرغ

سیب زمینی شکم پر

سیب زمینی های پخته شده پر از مرغ یک غذای سالم و خوشمزه است که دوستداران سیب زمینی از آن برای میان وعده، ناهار یا شام لذت می برند. گزینه های پر کردن سیب زمینی بی پایان است که باعث می شود در هر فصل فواید خوبی داشته باشد. درست بعد از بیرون آوردن آن از فر، آن را سرو کنید تا از پوسته ترد و شفاف سیب زمینی شگفت انگیز همراه و مواد داخل آن در کنار سس مورد علاقه خود و یک سالاد تازه لذت ببرید. دستور پخت این غذا بسیار آسان است و حتما عاشق آن خواید شد. برای آشنایی با طرز تهیه ی سیب زمینی شکم پر مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

سیب زمینی شکم پر

سیب زمینی شکم پر

مواد لازم:

4 عدد سیب زمینی متوسط

1عدد پیاز تفت داده شده

2 حبه سیر چرخ کرده

1 عدد فلفل قرمز خرد شده

1/2 سینه مرغ (200 گرم) برش در قطعات کوچک

1 قاشق غذاخوری (14 گرم) روغن زیتون

1/2 قاشق غذاخوری (1 گرم) جوز هندی اختیاری

1 فنجان (100 گرم) پنیر چدار رنده شده

مقداری جعفری تازه

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده برای طعم دادن

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 450 درجه فارنهایت (230 درجه سانتیگراد) گرم کنید. سیب زمینی ها شسته و آب آنها را خشک کنید، آنها را با یک چنگال سوراخ کنید. به یک سینی فر انتقال دهید یا سیب زمینی ها را با روغن زیتون چرب کرده و به مدت 40-45 دقیقه یا تا زمانی که نرم شوند بپزید.

گام دوم: در همین حال، مواد داخل سیب زمینی ها را آماده کنید. در یک ماهیتابه بزرگ روغن یا کره را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا ​​حرارت دهید. پیاز را با سیر حدود 5 دقیقه تفت کنید تا نرم شود. فلفل قرمز و قطعات کوچک مرغ را اضافه کنید و تا زمانی که گوشت کاملا پخته شود، بپزید. جعفری تازه، جوز هندی، نمک و فلفل را اضافه کرده و از روی حرارت بردارید.

گام سوم: هنگامی که سیب زمینی ها به اندازه کافی خنک باشند تا بتوانید دست بگیریدشان، آنها را از طول نصف میکنیم، سپس قسمت داخلی آن را از داخل هر یک از 1/4 اینچی سیب زمینی و پوست سیب زمینی خارج کنید. کمی سیب زمینی را با مخلوط مرغ مخلوط کنید، سپس این مواد را درون سیب زمینی قرار دهید. نوش جان!

4.2/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا