آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسرکیک و شیرینی

پای توت فرنگی بدون نیاز به پخت

پای توت فرنگی بدون نیاز به پخت یک دسر آسان تابستانی است، بسیار سبک و همچنین لذیذ است که می تواند در کمتر از 30 دقیقه آن تهیه کنید. اگر توت فرنگی و کوکی های Oreo دوست دارید، این پای یک دسر عالی برای شما می باشد. ترکیبی از خمیر پای Oreo و خامه توت فرنگی بسیار ساده است. من واقعاً عاشق بافت خامه توت فرنگی هستم. توت فرنگی های برش خورده همچنین باعث تکمیل بافت پای می شوند. حتما این دسر لذیذ را تهیه کرده و از آن لذت ببرید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این پای لذیذ و ساده، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

پای توت فرنگی بدون نیاز پخت

پای توت فرنگی بدون نیاز به پخت

مواد لازم:

خمیر پای:

9 اونس (250 گرم) کوکی های Oreo

6 قاشق غذاخوری (80 گرم) کره ذوب شده

خامه ی توت فرنگی:

7 اونس (200 گرم) توت فرنگی تازه

1/2 قاشق غذاخوری (7 گرم) پودر ژلاتین

3 قاشق غذاخوری (45 میلی لیتر) آب سرد

1/4 لیوان (300 گرم) کرم شلاق

2/3 فنجان (80 گرم) پودر قند

1 قاشق غذاخوری (5 گرم) عصاره وانیل

دستور پخت:

گام اول: کوکی های Oreo را درون یک غذا ساز ریخته و مخلوط کنید تا خرد شود. کره ذوب شده را روی بیسکویت های خرد شده بریزید. تا زمانی که به طور مساوی مرطوب شوند مخلوط کنید. مخلوط کوکی را با پشت قاشق و انگشتان خود در صورت لزوم، روی قسمت زیرین و طرفین قالب پای 8-9 اینچ (20-23 سانتی متر) فشار دهید. سپس تا زمانی که خامه را درست کنید در یخچال قرار دهید.

گام دوم: توت فرنگی ها را با استفاده از مخلوط کن پوره کنید. سپس کنار بگذارید. ژلاتین را در آب سرد حل کنید و بگذارید حدود 5 تا 10 دقیقه بماند. بعد ژلاتین را روی حرارت کم قرار دهید تا زمانی که ژلاتین حل شود حرارت دهید و آن را روی پوره توت فرنگی بریزید و مخلوط کنید تا ترکیب شوند.

گام سوم: در یک کاسه بزرگ خامه را با میکسر مخلوط کنید تا غلیظ شود. وانیل و پودر قند را اضافه کرده و مخلوط کردن را ادامه دهید تا سفت شود. مخلوط ژلاتین و پوره توت فرنگی را به آرامی بریزید و توت فرنگی های خرد شده را نیز به مخلوط اضافه کنید.

گام چهارم: خامه ی توت فرنگی را روی خمیر پای بریزید و روی آن را صاف کنید. برای چند ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید. قبل از سرو کردن آن را به دلخواه با توت فرنگی تازه و کوکی های اوره تزیین کنید. لذت ببرید!

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا