آشپزی امروز سر آشپزانواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

دستور تهیه چیز کیک توت فرنگی

این دستور تهیه چیز کیک توت فرنگی بسیار آسان است  و همچنین نمی توان در برابر خوردن آن مقاومت کرد! خامه ای، با توت فرنگی های خوشمزه و سس توت فرنگی خانگی که رویش قرار دارد – این دستور العمل مناسب برای تابستان است! تنها چیزی که می تواند آخر هفته را بهتر کند نشستن با یک ظرف پر از این چیز کیک آسان توت فرنگی است! همه چیزهایی را که دوست دارید در آن وجود دارد – پوسته ضخیم خوب، پنیر فوق العاده خامه ای که با سس توت فرنگی و توت فرنگی پوشانده شده است. حتما از این چیز کیک لذت خواهید برد. برای آشنایی با طرز تهیه ی این چیز کیک، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور تهیه چیز کیک توت فرنگی

مواد لازم:

1 و 1/4 لیوان خمیر چیز کیک یا بیسکویت له شده

1/4 لیوان شکر سفید

2 قاشق چایخوری پودر دارچین

1/3 لیوان کره آب شده

284 گرم توت فرنگی خرد شده

1 قاشق چایخوری نشاسته ذرت

227 گرم پنیر خامه ای نرم شده

397 گرم شیر عسل

1/4 لیوان آب لیمو

1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

3 عدد تخم مرغ

1 قاشق غذا خوری آب

دستور پخت:

گام اول: بیسکویت های خرد شده، شکر، دارچین و کره را در یک کاسه ترکیب کنید. سپس در یک قالب 22 سانتی ریخته و فشار دهید. 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. فر را از قبل تا 150 درجه سانتیگراد گرم کنید. توت فرنگی و نشاسته ذرت را درون مخلوط کن قرار دهید. تا زمانی که کاملا پوره شوند مخلوط کنید. سس توت فرنگی را درون یک قابلمه بریزید.

گام دوم: روی حرارت زیاد جوش بیاورید. هم بزنید تا سس غلیظ و براق شود، حدود 2 دقیقه. 1/3 فنجان سس توت فرنگی را کنار بگذارید تا سرد شود. سس باقیمانده را برای سرو در یخچال قرار دهید. پنیر خامه ای را در یک کاسه با یک میکسر برقی بزنید تا سبک و پفکی شود. به تدریج  شیر عسل را اضافه کنید و مخلوط کنید.

گام سوم: آب لیمو، عصاره وانیل و تخم مرغ ها را اضافه کنید با سرعت کم مخلوط کنید تا زمانی که ترکیب شوند. نیمی از مخلوط پنیر خامه ای را روی پوسته بریزید. نیمی از سس توت فرنگی را روی لایه پنیر خامه ای ریخته و با قاشق پخش کنید. سپس بقیه ی پنیر خامه ای را روی سس بریزید و پخش کنید. سس توت فرنگی باقیمانده را بریزید و پخش کنید.

گام چهارم: در فر از قبل گرم شده تا 45 تا 50 دقیقه بپزید تا خمیر سفت شود. 10 دقیقه روی یک قفسه سیمی خنک کنید. سپس با دقت یک چاقو را در اطراف لبه قالب بکشید تا شل شود و از قالب جدا شود. برای 1 ساعت دیگر خنک کنید. سپس یک شب در یخچال قرار دهید. سس توت فرنگی ای را که در یخچال قرار داده بودید را با چیز کیک سرو کنید. اگر سس خیلی غلیظ است، کمی آب اضافه کنید.

3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا