آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسرانواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

دستور پخت ماکارون های تولد

دستور پخت ماکارون های تولد یک گزینه عالی برای تزئین کیک تولد خود میباشد. شما حتی میتوانید به جای کیک از این ماکارون ها استفاده کنید یا با آنها کیک درست کنید و از یک تولد عالی با کیکی لذیذ و زیبا لذت ببرید. همچنین میتوانید آنها را با قهوه نیز سرو کنید . برای آشنایی با این دستور پخت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت ماکارون های تولد

مواد لازم:

برای ماکارون

1 و 1/2 فنجان پودر قند
1 فنجان + 2 پیمانه آرد بادام
3 عدد سفیده تخم مرغ
1/2 فنجان شکر
رنگ خوراکی
نقل

برای خامه:

1/2 فنجان کره بدون نمک
1 3/4 فنجان پودر قند
1/2 قاشق چایخوری شیر
عصاره وانیل 3/4 قاشق چایخوری
2 قاشق غذاخوری نقل

دستور پخت:

فر را با دمای 325 درجه گرم کنید. یک قیف را با یک سری گرد و یک سینی فر که با کاغذ روغنی پوشیده شده آماده کنید. در یک کاسه متوسط ​​، آرد بادام و پودر قند را با هم الک کنید. کنار بگذارید. در یک مخلوط کن ایستاده، سفیده ها را با سرعت زیاد مخلوط کنید تا خامه ای شوند. سرعت همزن را به متوسط ​​کاهش دهید و شکر را اضافه کنید.

میکسر را دوباره روی بالاترین سرعت قرار دهید و آنقدر بزنید تا سفت شود. در حالی که میکسر هنوز روی سرعت زیاد است ، هر بار چند قطره رنگ خوراکی اضافه کنید تا رنگ دلخواه به دست آید. همزن را خاموش کنید و مخلوط آرد بادام و شکر را اضافه کنید. با استفاده از کاردک پلاستیکی ، مخلوط را هم بزنید تا خمیر شروع به شل شدن کرده و کمی آبکی شود. اگر به اندازه کافی شل نبود، به هم زدن ادامه دهید. اگر بعد از 20-30 ثانیه به آرامی آبکی شد ، آماده است.

خمیر (حدود 1/3 مخلوط) را درون قیف ریخته و بقیه مایه را با نایلکس بپوشانید. دایره های متوسط روی کاغذ روغنی درست کنید و محکم سینی را بکوبید تا خمیر صاف شود. بالای هر ماکارون نقل بپاشید. این کار را با مابقی خمیر تکرار کنید. بگذارید 30-45 دقیقه استراحت کنند. به مدت 10-12 دقیقه یا تا زمانی که پخته شوند ، آنها را بپزید. بگذارید قبل از اینکه از کاغذ روغنی جدا کنید ، خنک شود.

برای خامه:

در یک مخلوط کن ایستاده ، کره را تا زمانی که نرم و صاف شود ، بزنید. سپس پودر قند ، شیر و وانیل را اضافه کرده و مخلوط کنید تا سبک و نرم شود. بعد نقل را اضافه کنید. سپس خامه را در قیف ریخته و همانند تصویر درست کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا