انواع پیش غذا و کاناپهانواع پیش‌غذاخوراک ماکارونیسالاد | اردورغذاهای اصلی

طرز تهیه سالاد ماکارونی ایتالیایی

سلام به دوستداران آشپزی ها. امروز شما را با طرز تهیه سالاد ماکارونی ایتالیایی آشنایی میکنیم. پاستا را میتوانید به روش های مختلفی تهیه و سرو کنید. یکی از این روش ها سرو آن به عنوان سالاد است که آن نیز انواع متفاوتی دارد. در دستور ایتالیایی این سالاد از زیتون، خردل، پنیر و پپرونی استفاده میشود. تهیه آن بسیار ساده است و طعم بی نظیری دارد. برای آشنایی با این دستور پخت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی ایتالیایی

مواد لازم:

1/2 فنجان روغن زیتون
1 قاشق چایخوری خردل
1/4 قاشق چایخوری پودر سیر
1 قاشق غذاخوری چاشنی ایتالیایی
1/2 قاشق چایخوری نمک
1/4 قاشق چایخوری فلفل
2 قاشق غذاخوری پارمزان رنده شده

1/2 فنجان آب

سالاد پاستا

454 گرم ماکارونی
85 گرم سوسیس پپرونی
114 گرم پنیر موزارلا
1 عدد فلفل دلمه ای سبز
1/4 فنجان پیاز قرمز
114 گرم زیتون سیاه

دستور پخت:

ابتدا سس ایتالیایی را درست کنید. روغن زیتون ، خردل، آب، پودر سیر ، ادویه ایتالیایی ، نمک ، فلفل و پارمزان را به یک کاسه اضافه کنید. مواد را با هم مخلوط کنید تا مخلوط شود. کنار بگذارید. پاستا را طبق دستورالعمل روی بسته بندی بپزید (10-7 دقیقه بجوشانید یا تا زمانی که نرم شود). ماکارونی را در آبکش کنید و مدت کوتاهی با آب خنک بشویید.

اجازه دهید ماکارونی خوب آبکش شود ، هر چند دقیقه یکبار آن را تکان دهید تا آب اضافی ماکارونی خارج شود. پپرونی را به 2 یا 4 قسمت برش دهید و موزارلا را به صورت مکعب های کوچک خرد کنید. فلفل دلمه ای و پیاز قرمز را بریزید. زیتون سیاه را اضافه کنید. وقتی ماکارونی پخته ، خنک و خوب آبکش شد ، آن را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید.

بقیه مواد آماده شده (پپرونی ، موزارلا ، فلفل دلمه ای ، پیاز قرمز و زیتون سیاه) را اضافه کنید. ظرف را تکان دهید تا مواد مخلوط شوند. سس را قبل از ریختن روی پاستا دوباره هم بزنید. سالاد ماکارونی را در سس ریخته و خوب تکان دهید تا ماکارونی به سس آغشته شود. آن را سریعاً سرو کنید یا در یخچال قرار دهید تا آماده خوردن شود

3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا