خوراک سادهخوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه ماکارونی پارمزان و مرغ

تمام طعم های بی نظیر پارمسان و مرغ ، ترکیب شده در یک ظرف ماکارونی خوشمزه و ساده که در مدت 30 دقیقه آماده می شود! این دستور پخت بسیار ساده میباشد و طعم بینظیری دارد. طرز تهیه ماکارونی پارمزان و مرغ یک غذا عالی برای تهیه در زمان کم میباشد که همه از آن لذت خواهند برد. برای آشنایی با این دستور ساده مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ماکارونی پارمزان و مرغ

مواد لازم:

2 یا 3 عدد سینه مرغ بدون پوست و خرد شده
1 قاشق چایخوری چاشنی ایتالیایی
1/2 قاشق چایخوری پودر سیر
1 عدد پیاز زرد متوسط ، چرخ کرده
3 حبه سیر ، چرخ کرده
ماکارونی کوتاه
680 گرم سس ماکارونی مورد علاقه شما
آب

1 فنجان پنیر موزارلا
1/2 فنجان پنیر پارمزان
نمک و فلفل برای مزه دادن
ادئیه ایتالیایی اضافی ، اختیاری
جعفری تازه یا ریحان ، برای تزیین

دستور پخت:

به یک قابلمه یا تابه بزرگ ، روغن زیتون اضافه کرده و روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. مرغ را اضافه کنید ، نمک ، فلفل ، ادویه ایتالیایی و پودر سیر را اضافه کنید. حدود 5 دقیقه بپزید ، تا زمانی که مرغ بیشتر پخته شود. سپس آن را در بشقاب بگذارید. پیاز و سیر را به قابلمه اضافه کنید و حدود 2-3 دقیقه بپزید ، تا نرم شود. سس ماکارونی خود را بریزید ، شیشه سس خالی را با آب پر کنید و به قابلمه اضافه کنید.

بگذارید تا جوش بیاید ، سپس حرارت را کم کنید تا کاملاً بپزد. مرغ و ماکارونی را اضافه کنید ، هم بزنید ، سپس روی آن را با در قابلمه بپوشانید و به مدت 10-15 دقیقه بپزید ، تا زمانی که ماکارونی به اندازه دلخواه شما پخته شود. پنیر پارمزان و 1/4 فنجان پنیر موزارلا را اضافه کرده و هم بزنید. 3/4 فنجان پنیر موزارلا را روی ماکارونی بریزید و 2-3 دقیقه دیگر بپزید ، تا پنیر ذوب شود و غلیظ شود. در صورت تمایل ادویه ایتالیایی اضافی بپاشید و با جعفری یا ریحان را تزئین کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا