غذاهای اصلیغذاهای فست فود

طرز تهیه سوسیس بندری با سیب زمینی

سوسیس بندری با سیب زمینی یکی از ساندویچ های خوشمزه محبوب است که در ایران سرو میشود که به مناطق جنوبی کشور تعلق دارد. برای تهیه این ساندویچ به سوسیس، سیب زمینی، پیاز، فلفل دلمه ای، رب گوجه فرنگی، ادویه و روغن تهیه میشود. برای آشنایی با طرز تهیه سوسیس بندری با سیب زمینی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه سوسیس بندری با سیب زمینی

طرز تهیه سوسیس بندری با سیب زمینی

مواد لازم:

300 تا 400 گرم سوسیس خرد شده
2 عدد سیب زمینی متوسط
2 عدد پیاز متوسط
1 عدد فلفل دلمه ای سبز (اختیاری)
2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
نمک ، فلفل قرمز و زردچوبه (به اندازه لازم)
روغن (به اندازه لازم)

دستور پخت:

برای تهیه این غذا ، ابتدا باید سیب زمینی ها را به صورت مکعب های کوچک خرد کرده و جداگانه بجوشانید تا کمی پخته شوند. اول از همه ، ماهیتابه را روی حرارت قرار دهید تا کمی گرم شود. سپس ، مقداری روغن در آن بریزید تا گرم شود. سوسیس های خرد شده خود را به ماهیتابه اضافه کرده و تفت دهید تا قهوه ای روشن شوند. پس از آن ، آنها را در یک بشقاب قرار دهید.

پیازهای خود را به صورت نوارهای نازک برش دهید. سپس پیازهای خرد شده را در روغن سرخ کنید تا طلایی شوند. در این مرحله می توانید مقداری زردچوبه به پیازها اضافه کرده و کمی تفت دهید تا بوی خامی نداشته باشد. همچنین 2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی اضافه کرده و آنها را کمی تفت دهید. مخلوط پیاز سرخ شده و رب گوجه فرنگی را به سوسیس ها اضافه کنید. حالا وقت سیب زمینی است.

سیب زمینی پخته شده را به ماهیتابه اضافه کنید و آنها را سرخ کنید. در این مرحله سیب زمینی سرخ شده را به مخلوط پیاز و رب گوجه اضافه کنید. پس از آن ، هم بزنید تا مواد کاملا مخلوط شوند. در حین مخلوط کردن مقداری فلفل قرمز و نمک به آن اضافه کنید. این غذا را می توانید با ترشی ، جعفری تازه و زیتون سرو کنید. همچنین می توانید آن را در نان ساندویچ با سس کچاپ و ترشی سرو کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا