خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه ی لازانیا ی مکزیکی

سلام به دوستداران آشپزی.دستور پخت امروز را به طرز تهیه ی لازانیا ی مکزیکی اخنصاص داده ایم.این غذا یکی از بهترین و محبوب ترین غذا ها در مکزیک است که در بیشتر رستوران ها تهیه و سرو میشود.این غذا بسیار ساده و راحت است که میتوانید به راحتی در منزل تهیه کنید.ولی مشکل بیشتر مردم ، در جوشاندن لازانیا است.برای جوشاندن باید بدانید که چند دقیقه در آب قرار داده اید.همچنین باید مواظب باشید تا بیش از نجوشد.اگر به این غذا بسیار لذیذ و خوشمزه علاقه دارید ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی لازانیا ی مکزیکی

مواد لازم:

3 قاشق غذاخوری روغن زیتون

907 گرم سینه مرغ ریش ریش شده

2 قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز

2 قاشق چایخوری زیره

1/2 پیاز قرمز ، خرد شده

1 عدد کنسرو لوبیای سیاه

1 فنجان سس تاکو

1 فنجان کنسرو ذرت

نمک به مقدار لازم

2 و 1/2 فنجان پنیر چدار خرد شده

لازانیا

2 پیازچه ، ریز خرد شده

گام اول: فر را از قبل گرم کنید تا 425 درجه فارنهایت . یک قابلمه بزرگ را روی حرارت متوسط ​ ​​گرم کنید. 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید. مرغ ، فلفل ، زیره و پیاز را اضافه کنید. مرغ را به مدت 5 دقیقه بپزید. سس تاکو را اضافه کنید. لوبیای سیاه و ذرت را نیز اضافه کنید. این مخلوط را به مدت 2 تا 3 دقیقه دیگر بپزید و سپس با نمک طعم دار کنید.

گام دوم: یک ظرف پخت کم عمق را با روغن زیتون ، حدود 1 قاشق روغن آغشته کنید. لازانیا را در ظرف قرار دهید و لایه هایی از گوشت و لوبیا و پنیر بریزید، سپس این کار را تکرار کنید تا به 3 لایه برسد ، سپس پنیر بریزید. لازانیا را 12 تا 15 دقیقه بپزید تا پنیر طلایی و آب شود. با پیازچه ها تزیین کنید و سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا