انواع نان و خمیر نان و خمیر پیتزا

طرز تهیه ی نان ذرت شیرین

آیا شما با این نسخه شیرین از نان ذرت، یک نان لذیذ، شیرین، تر و طعم دار، با یک طعم بی نظیر کارامل رویش آشنا هستید یا نه؟ این کیک میتواند یک گزینه ی مناسب برای مبل کردن با چای و قهوه باشد، یا برای صبحانه یا صرفاً به عنوان میان وعده در تمام طول روز. این دستور نان بسیار آسان و ساده است، به لوازم ویژه و خاصی هم احتیاج ندارد، تمام چیزهایی که شما نیاز دارید یک همزن و مواد اولیه ای است که در حال حاضر در منزل دارید. کودکان این نان را دوست خواهند داشت و یک دستور العمل عالی برای پخت کنار هم است. برای آشنایی با طرز تهیه ی نان ذرت شیرین مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

نان ذرت شیرین

طرز تهیه ی نان ذرت شیرین

مواد لازم:

3 عدد تخم مرغ
2/3 فنجان (135 گرم) شکر سفید
1/2 فنجان (100 گرم) روغن
2 فنجان (500 گرم) ماست ساده
2 قاشق غذاخوری (10 گرم) عصاره وانیل
1 و 1/4 فنجان (180 گرم) آرد ذرت
2/4 قاشق غذاخوری (10 گرم) بیکینگ پودر
4/4 فنجان (40 گرم) آرد چند منظوره
2 قاشق غذاخوری (20 گرم) آرد سمولینا
2 قاشق غذاخوری (30 گرم) شکر برای روی کیک

دستور پخت:

گام اول: فر را از قبل تا (180C) گرم کنید. یک قالب نان یا کیک 8 یا 9 اینچی (20 یا 23 سانتی متر) را با کاغذ روغنی بپوشانید و سپس چرب کنید. در یک کاسه بزرگ تخم مرغ ها را کامل با شکر مخلوط کنید. به تدریج روغن را اضافه کنید و مخلوط کنید تا به خوبی ترکیب شوند. اکنون ماست و عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید.

گام دوم: سپس آرد ذرت، تمام آرد چند منظوره، بیکینگ پودر و آرد سمولینا را اضافه و مخلوط کنید. به مدت 35-40 دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی شود و یا تا زمانی که یک خلال دندان داخل نا قرار دهید و تمیز بیرون آید. بعد شکر در روی نان برزید تا کاراملی شود. در کنار یک فنجان شیر گرم یا سرد میل کنید. لذت ببرید!

4.8/5 - (26 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا