غذاهای اصلی

سفارش غذای ارزان تهران (مراسم – مجالس – دورهمی- تولد)

سفارش غذا از بیرون در این روزهای پر التهاب گرانی کمی چالش برانگیز است. با توجه به گران شدن روز افزون مواد اولیه غذایی، قیمت غذاها نیز بالا رفته است. برای سفارش غذای ارزان در تهران و شهرهای اطراف باید با بررسی رستوران های مختلف پیش بروید و روش های مختلفی را برای کاهش هزینه ها در سفارش غذا امتحان کنید. سفارش غذا به صورت آنلاین می تواند گزینه مناسبی باشد، به شرطی که قیمت تمام شده آن به صرفه باشد. پیدا کردن غذایی با کیفیت و خوش قیمت از جمله چالش هایی است که این روزها با آن سروکار داریم.

شماره های تماس برای ثبت سفارش : ۴۴۸۸۱۵۳۸ – ۴۴۸۸۰۸۶۷

قیمت و منو غذا ارزان برای سفارش

منو معمولی (غذای ارزان)

نام غذاقیمت
چلو جوجه۴۵ هزار تومان
چلو کوبیده۴۷ هزار تومان
زرشک پلو با مرغ۵۵ هزار تومان
قرمه سبزی۴۲ هزار تومان
قیمه سیب زمینی۴۲ هزار تومان
چلو میکس۵۵ هزار تومان
قیمه نثار قزوین۶۰ هزار تومان
تلفن های کترینگ :۴۴۸۸۱۵۳۸ – ۴۴۸۸۰۸۶۷
جهت سفارشات بالای ۵۰ پرس یک روز قبل با کترینگ هماهنگ کنید.

سفارش انلاین غذا با قیمت ارزان در تهران

شماره های تماس برای ثبت سفارش : ۴۴۸۸۱۵۳۸ – ۴۴۸۸۰۸۶۷

آماده عقد قرارداد با شرکت ها و ارگانها و سازمانهای دولتی و خصوصی

آماده پذیرایی از جشن ها و مراسم ها و میهمانی های شما

جنت آباد شمالی، خیابان انصار المهدی، جنب دانشگاه یادگار

اولین قدم برای پیدا کردن وعده های غذایی مقرون به صرفه به صورت آنلاین این است که با تحقیق در مورد برنامه های سفارش غذای آنلاین که در دسترس هستند، شروع کنید. این برنامه‌ها روشی مناسب برای مرور رستوران‌ها و سفارش غذا برای تحویل یا بیرون‌بر می باشند که اغلب با کدهای تخفیف خدمات ارائه می‌دهند. بسیاری از آنها همچنین با مؤسسات محلی شریک می شوند و پیدا کردن غذاهای خوشمزه از مکان های محلی مورد علاقه شما را آسان تر می کنند. به علاوه، بسیاری از این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند نظرات مشتریان دیگر را با هم مقایسه کنید تا بتوانید تجربیاتی را که دیگران از غذاهای رستوران داشته‌اند، قبل از ثبت سفارش بخوانید.

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه سفارش غذای خود هستید، فقط به سفارش دادن از همان پنج یا ده رستوران بسنده نکنید. کمی وقت بگذارید و جستجو کنید و نظرات رستوران های جدیدی را بخوانید که غذاهای سالم و خوشمزه را با کسری از هزینه ارائه می دهند.

سفارش غذای گرم و ارزان در تهران با مقایسه هر پرس غذا

روش های مختلفی برای سفارش غذا با قیمت های مقرون به صرفه در تهران وجود دارد. برخی از آن ها را می توانید از طریق تبلیغات در سطح شهر بیابید. گرفتن اشتراک از رستوران های محل نیز میتواند راه حل خوبی باشد. برای کاهش هزینه ها در سفارش غذا، هنگامی که قیمت ها و اندازه وعده های غذایی را با هم مقایسه می کنید، به تعداد کالری و اندازه هر وعده غذایی توجه کنید. اگرچه ممکن است صرفاً خرید یک وعده غذایی بزرگتر ارزان تر به نظر برسد، اما اگر همه آن را نخورید ممکن است غذا یا کالری را هدر دهید. علاوه بر این، قیمت هر گرم مواد تشکیل دهنده را مقایسه کنید تا بهترین معامله را پیدا کنید. به این ترتیب، هنگامی که به یک وعده غذایی بزرگتر یا میان وعده کوچکتر نیاز دارید، می توانید گزینه ای را با کمترین قیمت در هر گرم که متناسب با نیاز شما است انتخاب کنید.

سفارش غذای ارزان و به صرفه به صورت

تهران شهری بدون خاموشی است. بسیاری از رستوران ها و غذاپزی هایی که در شهر تهران فعالیت می کنند، کار خود را به صورت شبانه روزی انجام می دهند. این مورد مزایای بسیار مهمی از طرف یک رستوران محسوب می شود، در صورتی که چنین غذاپزی را پیدا کردید حتما قدر آن را بدانید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات آن ها استفاده کنید و غذا سفارش دهید.

چگونه می توان در سفارش غذا صرفه جویی کرد؟

شماره های تماس برای ثبت سفارش : ۴۴۸۸۱۵۳۸ – ۴۴۸۸۰۸۶۷

آیا به دنبال صرفه جویی بیشتر در هزینه ها به هنگام سفارشات غذایی خود هستید؟ بسیاری از رستوران ها و غذاپزی ها روش های جذب مشتری متفاوتی دارند. اکثر آنها تخفیف ها و کوپن های عالی ارائه می دهند که می تواند به شما در کاهش هزینه ها بسیار کمک کند. همچنین ممکن است کدهای تبلیغاتی آنلاین مانند «ارسال رایگان» یا «۱۰ درصد تخفیف» در دسترس داشته باشد که می‌تواند به شما در صرفه‌جویی بیشتر کمک کند. به‌علاوه، با ثبت‌نام در برنامه‌های وفاداری، هر بار که سفارش می‌دهید، امتیاز کسب می‌کنید، که در آینده می توانید با خرج کردن امتیازهای خود کد تخفیف یا حتی وعده‌های غذایی رایگان دریافت نمایید.

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا