خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه پاستا و میگو

پاستا یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین غذاها در سراسر جهان میباشد و به روش های مختلفی تهیه و سرو میشود. امروز شما را با دستور پخت پاستا و میگو یکی از روش های پخت پاستا با غذاها دریایی میباشد. دستور پخت این غذا بسیار آسان و ساده میباشد که شما متوانید در کمترین زمان و به سادگی آن را تهیه کنید و در کنار دوستان و خانواده ی خود از آن لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر با طرز تهیه ی این غذای بسیار لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت پاستا و میگو

دستور پخت پاستا و میگو

مواد لازم:

226 گرم پاستا

454 گرم میگو متوسط، پوست کنده و تمیز شده

نمک دانه درشت و فلفل سیاه تازه برای طعم دادن

8 قاشق غذا خوری کره بدون نمک

4 حبه سیر، چرخ کرده یا له شده

1/2 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک

1/2 قاشق چایخوری تکه های فلفل قرمز خرد شده

2 فنجان برگ های کوچک اسفناج

1/4 لیوان پنیر پارمزان تازه رنده شده

2 قاشق غذاخوری برگ جعفری تازه خرد شده

دستور پخت:

گام اول: در یک قابلمه بزرگ که آب نمک در آن می جوشد، ماکارونی را طبق دستورالعمل بسته بندی اش بپزید. سپس آبکش کنید. میگوها را با نمک و فلفل طعم دار کنید و بعد کنار بگذارید.

گام دوم: 2 قاشق غذاخوری کره را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط رو به بالا ​​ذوب کنید. حبه های سیر له شده، پونه کوهی و فلفل قرمز را اضافه کرده و حدود 1-2 دقیقه بپزید، مرتباً هم بزنید تا معطر شود.

گام سوم: میگوها را اضافه کرده و بپزید، گاهی اوقات هم بزنید تا رنگش صورتی شود، حدود 2-3 دقیقه بپزید. سپس کنار بگذارید. 6 قاشق غذاخوری کره باقیمانده را در ماهیتابه ذوب کنید.

گام چهارم: ماکارونی، برگ های کوچک اسفناج و پنیر پارمسان را اضافه کرده و هم بزنید تا حدود 2 دقیقه پخته شوند و آبش را از دست بدهد. سپس میگو را اضافه کرده و هم بزنید. در صورت تمایل بلافاصله، با جعفری خرد شده سرو کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا