خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه ی پاستا با کوفته قلقلی بوقلمون

پاستا یکی محبوب ترین و پر مصرف ترین غذا ها در سراسر جهان است. که به شکل های و روش های مختلف و متفاوتی تهیه و سرو میشود. ما برای تهیه ی پاستا با کوفته قلقلی بوقلمون ، از پاستای شکل دار استفاده کرده ایم که شما میتوانید نسبت به علاقه ی خود تغییر دهید. همچنین میتوانید به جای پنیر پارمسان ، از پنیر مورد علاقه ی خود نیز استفاده کنید. طرز تهیه ی این غذا بسیار ساده است که شما میتوانید به راحتی در منزل تهیه و سرو کنید. برای آشنایی با دستور پخت این غذا ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

پاستا با کوفته قلقلی بوقلمون

مواد لازم:

نمک مقداری

ماکارونی 340 گرم

2 دسته کلم بروکلی ، برش داده شده

226 گرم سوسیس بوقلمون ایتالیا و یا گوشت بوقلمون چرخ و گرد شده

1/4 فنجان روغن زیتون

4 حبه سیر ، ریز خرد شده

مقداری فلفل قرمز

1 عدد تخم مرغ بزرگ

مقداری فلفل سیاه

1/2 فنجان پنير پارمسان

گام اول: در یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش بیاورید. ماکارونی ها را اضافه کرده و همانطور که روی بسته بندی ماکارونی نوشته بپزید. کلم بروکلی را در طول 2 دقیقه آخر آشپزی اضافه کنید. 1 لیوان از آب ماکارونی را نگه دارید، سپس ماکارونی و کلم بروکلی را آبکشی کنید.

گام دوم: گوشت را گرد کرده و به 20 عدد کوفته قلقلی تبدیل کنید. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ و روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. کوفته ها را اضافه کرده و مرتباً هم بزنید، 5 تا 6 دقیقه تا زمانی که قهوه ای شود و به خوبی بپزد. روی حوله های کاغذی بریزید تا روغن اضافی گرفته شود.

گام سوم: ماهیتابه را بشویید و یا از یک ماهیتابه ی دیگر استفاده کرده و سپس 3 قاشق غذاخوری باقیمانده روغن زیتون ، سیر ، فلفل قرمز و 1/2 قاشق چایخوری نمک اضافه کنید. 1 دقیقه روی حرارت متوسط ​​بپزید و هم بزنید. ماکارونی ، کلم بروکلی و کوفته ها را اضافه کنید.

گام چهارم: تخم مرغ را با آب ماکارونی که از قبل نگه داشته بودید، در یک کاسه کوچک مخلوط کنید ، سپس به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید تا سس کمی غلیظ شود. با نمک و فلفل طعم دار کنید. ماکارونی را در کاسه ریخته و با پنیر بپوشانید. کمی روغن زیتون نیز اضافه کرده و سپس سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا