انواع غذای کودک و انواع غذای نوزاد و تغذیه کودکان

طرز تهیه ساندویچ سیب و کره بادام زمینی

طرز تهیه ساندویچ سیب و کره بادام زمینی

 

ساندویچ سیب و کره بادام زمینی

Mode - supplying - sandwich - apples - and - butter - Peanuts (1)

این ساندویچ رو میتونید همراه صبحانه یا بعنوان یک میان وعده میل کنید و مخصوصا برای تغذیه بچه ها توی مدرسه خیلی عالیه،البته به شرطی که کره بادام زمینی را دوست داشته باشید. اگر هم دوست ندارید با این ساندویچ به طعمش علاقمند میشید. اگه بدونید کره بادام زمینی چقدر حسن داره سعی میکنید این مدلی که براتون میگم ساندویچ سیب درست کنید و هر روز بخورید.
کره بادام زمینی یه کره سالم هست که جزو لذیذترین محصولات تهیه شده از بادام زمینی هست و برای کسائیکه مستعد ابتلا به بیماریهای قلبی هستند، مفیده و مصرف آن میزان کلسترول بد (LDL ) را کاهش میدهد و همینطور مصرف منظم اون از بروز دیابت نوع 2 در زنان پیشگیری میکنه و میتونه رشد سلولهای سرطان روده بزرگ را کند کنه و حتی از سرطان ریه جلوگیری میکنه. حالا راضی شدید.!!! پس سعی کنید به برنامه غذائیتون اضافش کنید.

مواد لازم :

سیب سبز یک عدد
لیموترش تازه یک عدد
کره بادام زمینی
گردو و کشمش پلویی

Mode - supplying - sandwich - apples - and - butter - Peanuts (2)

نوشته های مشابه

سیب را بشورید و وسط آن را به صورت عمودی با ابزار سفره آرایی در بیارید و به صورت حلقه ای برش بزنید.

Mode - supplying - sandwich - apples - and - butter - Peanuts (3)لیمو را برش بزنید و دو طرف سیبها را آب لیمو بمالید تا سیاه نشود. کره بادام زمینی را داخل قیف بریزید و با ماسوره ستاره ای کوچک روی یک طرف سیب به صورت دایره بمالید.اگر هم فیق و ماسوره ندارید با چاقو این کار را کنید. فرقش اینه که اون حالت دالبر و شیک را پیدا نمیکنه، فقط همین.
روی کره، کشمش و گردو خرد شده بریزید و برش دیگر سیب را روی کره قرار بدید. اینم یه ساندویچ میوه ای خوشمزه. حالا اگه واقعا طعمش اذیتتون میکنه میتونید شکلات صبحانه بین حلقه های سیب بمالید و نوش جان کنید.

+++++++++++++

+++++++++++++

+++++++++++++

 

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا