تزیینات و کاردستی

آموزش ساخت جا مدادی با چوب بستنی

آموزش ساخت جا مدادی با چوب بستنی

Training - build - pencil case - by - ice cream sticks (2)

درست کردن این کار هنری با چوب های بستنی فوق العاده سرگرم کننده است . از این وسیله می تونین برای نگهداری وسایل دیگه از جمله مداد ، قلم موی رنگ ، قیچی ، چسب و حتی مسواک و یا شانه استفاده کرد .
بنابراین این وسیله می تونه بسیار کاربردی باشه ، اگر شما هم مایلین که این وسیله رو تو خونه تون داشته باشین و از اون استفاده کنین ، پیشنهاد می کنم با این آموزش همراه بشین .

وسایلی که شما برای درست کردن به اون نیاز دارین :

1 – یک بسته چوب بستنی با کیفیت
2 – یک عدد لیوان بستنی ( در سایز متوسط )
3 – رنگ های اکریلیک
4 – قلم موی رنگ
5 – ورق های پاستل ( به رنگ های سبز و طلایی ، از هر رنگ یک ورق )
6 – چسب مایع
7 – قیچی
8 – ماژیک سیاه پر رنگ
9 – پودر اکریلیک طلایی
10 – یک عدد توپ پنبه ای

Training - build - pencil case - by - ice cream sticks (1)

طرز درست کردن این جا خودکاری :

ابتدا لبه های لیوان بستنی رو با دقت با قیچی ببرین . حالا تک تک چوب های بستنی رو کنار هم دیگه با چسب مایع به بدنه ی لیوان بستنی بچسبونین . همان طور که تو تصویر می بینین تو یه خط مستقیم چسب بزنین و چوب های بستنی رو در سر تا سر لیوان بستنی بچسبونین بعد اجازه بدین تا چسب خشک بشه و چوب های بستنی که چسبوندین رو از داخل و خارج به رنگ دلخواه خودتون رنگ کنین . من از رنگ های قرمز و سبز و قهوه ای سوخته اکریلیک استفاده کردم . سپس گلوله ی پنبه ای که دارین رو درون پودر اکریلیک طلایی فرو کنین و آهسته اون رو بر روی بدنه ی جا خود کاری تون به طور تصادفی و نامنظم بزنین.
حالا می تونین از گل های کاغذی برای تزئین بیشتر این وسیله ، استفاده کنیم من گل طلایی با برگ های سبز رو پسندیدم و اانتخاب کردم . و با استفاده از ورق های پاستل این گل ها رو که تو تصویر هم می بینین ، درست کردم . همچنین شما می تونین از هر چیز تزئینی دیگه که خوشتون میاد ، استفاده کنین .

Training - build - pencil case - by - ice cream sticks (3)

 

نکات قابل توجه :

1 – می تونین با استفاده از گلوله ی پنبه ای که با پودر اکریلیک طلایی آغشته شده و زدن ضربه هایی به لبه ی جا خودکاری تون ، اون رو براق تر کنین .
2 – با ماژیک سیاه روی برگ گل های کاغذی ، خط هایی شکسته ایجاد کنین . این مدل برگ  واقعا فوق العادست . و می تونه خیلی جالب باشه .

گل های کاغذی رو به بدنه ی جاخودکاری تون بچسبونین . دیگه کار ساختن این جا خودکاری زیبا به پایان رسیده ، و می تونین ازش استفاده مفید ببرین .

 

 

 

 

 

++++++++++++++

++++++++++++++

++++++++++++++

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا