انواع بیسکویتکیک و شیرینی

طرز تهیه ی بیسکویت گردویی

سلام به دوستداران شیرینی پزی و انواع بیسکویت و شیرینی های ساده. امروز شما را با طرز تهیه ی بیسکویت گردویی آشنا میکنیم. شما میتوانید برای تهیه ی این بیسکویت از پودر فندق و یا پسته نیز استفاده کنید تا بیسکویت فندقی، و پسته ای تهیه کنید و در کنار دوستان و خانواده ی خود از آن لذت ببرید. شما میتوانید این بیسکویت ها را با چای و قهوه نیز میل کنید که طعم بینظیری خواهند داشت. برای آشایی بیشتر با طرز تهیه ی این بیسکویت لذیذ و خوشمزه مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی بیسکویت گردویی

طرز تهیه ی بیسکویت گردویی

مواد لازم:

250 گرم کره بدون نمک

30 گرم آرد شیرینی پزی

2 عدد تخم مرغ متوسط

125 گرم پودر قند

1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

3 قاشق غذا خوری پودر گردو

دستور پخت:

گام اول: کره را خوب بزنید تا نرم شود. بعد پودر قند را به آن اضافه کرده و به خوبی با ملوط کن مخلوط کنید تا تبدیل به خامه ی یکدست و یکنواخت شود. تخم مرغ و 1/3 آرد و بیکینگ پودر و گردو را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

گام دوم: بقیه ی آرد را نیز طی دو مرحله اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید تا مایع یکدست و یکنواخت شود. خمیر بیسکویت را داخل قیف ریخته و روی سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده اید خمیر بیسکویت را به شکلهای مختلف و با فاصله روی کاغذ قرار دهید.

گام سوم: سپس در قسمت وسط فر با حرارت 180 درجه ی سانتی گراد قرار داده و به مدت 25 دقیقه بگذارید در فر بماند. سپس آن را از فر خارج کنید و بگذارید خنک شود. سپس بع از سرد شدن آن را از کاغذ روغنی جدا کنید و در ظرف مناسب قرار دهید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا