انواع بستنی

طرز تهیه بستنی توت فرنگی بدون تخم مرغ (تصویری)

طرز تهیه بستنی توت فرنگی بدون تخم مرغ (تصویری)

 

Ice cream - strawberry - no - egg (2)

برای درست کردن این بستنی باید بیشتر از نصف توت فرنگی ها رو به شکل پوره استفاده کنین ، بقیه رو هم به قطعات کوچک خردشون کنین . تو این تصویر میتونین پوره ی توت فرنگی رو که من درست کردم مشاهده کنین . وقتی که بقیه ی توت فرنگی ها رو به تکه های کوچک خرد کنین بستنی دو رنگ میشه ، صورتی کم رنگ و پر رنگ ؛ که بسیار زیباست .

مواد لازم برای تهیه ی این بستنی :

توت فرنگی تازه           3 پیمانه
شکر دانه ریز               1 پیمانه
خامه ی سرد               2 پیمانه
شیر سرد                     2 پیمانه سر پُر

Ice cream - strawberry - no - egg (3)

اول از همه باید توت فرنگی هاتون رو خوب بشوئید . بعد دو پیمانه از توت فرنگی هاتون رو تو میکسر بریزین تا شبیه پوره بشه ، بقیه ی توت فرنگی هاتون رو هم به صورت ریز خردشون کنین ( اگه توت فرنگی هاتون خیلی رسیده و نرم هست می تونین با استفاده از چنگال اونارو به تکه های کوچک و نرم تبدیل کنین ) .
توی یه کاسه ی بزرگ پوره ی توت فرنگی رو با شکر با هم مخلوط کنین . توت فرنگی های خرد شده رو با هم با آب و خامه و شیر هم بزنین تا ترکیب بشن . مخلوطتون رو تو کاسه ی بستنی سازتون بریزین و طبق دستور بستنی ساز بستنی رو آماده کنین . ولی اگه بستنی ساز ندارین ، مخلوط رو توی یه ظرف مقاوم در برابر سرما ( که وقتی توی فریزر میذارین نشکنه ) بریزین و درب ظرف رو گذاشته و اون رو توی فریزر قرار بدین . یه ساعت بعد ظرف رو از فریزر بیرون بیارین و به مدت چند دقیقه با هم زن دستی خوب همش بزنین . می بینین که یخ زدگی های توی بستنی با هم زدن می شکنند . بعد از اینکه خوب هم زدین دوباره ظرف رو توی فریزر بذارین این کار رو 2 تا 3 بار تکرار کنین ، این کار باعث میشه که بستنی خامه ای بدست بیارین . بعد از چند بار تکرار کردن این کار ظرف بستنی رو از فریزر خارج کنین و از این بستنی خوشمزه ی خامه ای و سردی که درست کردین لذت ببرین .

Ice cream - strawberry - no - egg (4)

 

Ice cream - strawberry - no - egg (5)

 

Ice cream - strawberry - no - egg (1)

 

++++++++++++++

++++++++++++++

++++++++++++++

4.6/5 - (123 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا