انواع بستنی

طرز تهیه بستنی توت فرنگی بدون تخم مرغ (تصویری)

طرز تهیه بستنی توت فرنگی بدون تخم مرغ (تصویری)

 

Ice cream - strawberry - no - egg (2)

برای درست کردن این بستنی باید بیشتر از نصف توت فرنگی ها رو به شکل پوره استفاده کنین ، بقیه رو هم به قطعات کوچک خردشون کنین . تو این تصویر میتونین پوره ی توت فرنگی رو که من درست کردم مشاهده کنین . وقتی که بقیه ی توت فرنگی ها رو به تکه های کوچک خرد کنین بستنی دو رنگ میشه ، صورتی کم رنگ و پر رنگ ؛ که بسیار زیباست .

مواد لازم برای تهیه ی این بستنی :

توت فرنگی تازه           3 پیمانه
شکر دانه ریز               1 پیمانه
خامه ی سرد               2 پیمانه
شیر سرد                     2 پیمانه سر پُر

Ice cream - strawberry - no - egg (3)

اول از همه باید توت فرنگی هاتون رو خوب بشوئید . بعد دو پیمانه از توت فرنگی هاتون رو تو میکسر بریزین تا شبیه پوره بشه ، بقیه ی توت فرنگی هاتون رو هم به صورت ریز خردشون کنین ( اگه توت فرنگی هاتون خیلی رسیده و نرم هست می تونین با استفاده از چنگال اونارو به تکه های کوچک و نرم تبدیل کنین ) .
توی یه کاسه ی بزرگ پوره ی توت فرنگی رو با شکر با هم مخلوط کنین . توت فرنگی های خرد شده رو با هم با آب و خامه و شیر هم بزنین تا ترکیب بشن . مخلوطتون رو تو کاسه ی بستنی سازتون بریزین و طبق دستور بستنی ساز بستنی رو آماده کنین . ولی اگه بستنی ساز ندارین ، مخلوط رو توی یه ظرف مقاوم در برابر سرما ( که وقتی توی فریزر میذارین نشکنه ) بریزین و درب ظرف رو گذاشته و اون رو توی فریزر قرار بدین . یه ساعت بعد ظرف رو از فریزر بیرون بیارین و به مدت چند دقیقه با هم زن دستی خوب همش بزنین . می بینین که یخ زدگی های توی بستنی با هم زدن می شکنند . بعد از اینکه خوب هم زدین دوباره ظرف رو توی فریزر بذارین این کار رو 2 تا 3 بار تکرار کنین ، این کار باعث میشه که بستنی خامه ای بدست بیارین . بعد از چند بار تکرار کردن این کار ظرف بستنی رو از فریزر خارج کنین و از این بستنی خوشمزه ی خامه ای و سردی که درست کردین لذت ببرین .

Ice cream - strawberry - no - egg (4)

 

Ice cream - strawberry - no - egg (5)

 

Ice cream - strawberry - no - egg (1)

 

++++++++++++++

++++++++++++++

++++++++++++++

4.6/5 - (123 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا