انواع خوراک مرغخوراک مرغ و پرندهغذاهای اصلی

طرز تهیه ی پای مرغ اسپانیایی

با سلام به دوستداران آشپزی.از آنجایی که غذا های اسپانیایی ، محبوبیت بسیاری دارند ، غذای امروز را به پای مرغ اسپانیایی اختصاص دادیم. این پای ، با بقیه ی پای ها از نظر شکل فرق دارد.ولی شما میتوانید همانند پای های دیگر ، تهیه و سرو کنید.این غذا به دلیل دارا بودن مرغ ، حاوی پروتیین است که برای بدن و سلامتی امری مهم است.این غذا را با نان و یا بدون نان نیز میتوان سرو کرد و همچنین این غذا ، برای هر ذایقه ای مناسب است.اگر میخواهید طرز تهیه ی پای مرغ را یاد بگیرید ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

پای مرغ اسپانیایی

مواد لازم:

سیب زمینی 1 کیلوگرم ، خرد شده

3 قاشق غذاخوری پاپریکا(در صورت وجود از پاپریکای دودی استفاده کنید)

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

2 پیاز،بریده شده

2 حبه سیر ، خرد شده

800 گرم گوجه فرنگی خرد شده

300 گرم مرغ پخته شده ، خرد شده

140 گرم فلفل برشته شده ، خرد شده

مقداری زیتون،نصف شده

گام اول: فر را تا 200 درجه سانتیگراد گرم کنید. سیب زمینی ها را به مدت 15-20 دقیقه جوشانده تا زمانی که بپزند.به ماهیتابه برگردانید سپس به پوره تبدیل کنید ، سپس با مقداری چاشنی و 2 قاشق چایخوری پاپریکا مخلوط کنید.

گام دوم: روغن را در یک ماهیتابه گرم کنید ، سپس پیاز و سیر را برای چند دقیقه سرخ کنید تا نرم شوند. پاپریکای باقیمانده را اضافه کنید و به مدت 1 دقیقه هم بزنید ، گوجه فرنگی ها را اضافه کنید ، سپس ، بجوشانید . درون یک ظرف بریزید ، سپس مرغ ، فلفل ، زیتون و مقداری چاشنی هم بزنید.به مدت 15 دقیقه بپزید تا زمانی که طلایی شود.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا