خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

ماکارونی با لوبیا سبز و گوشت چرخ کرده

سلام به دوستداران آشپزی و انواع مختلف پاستا و ماکارونی. امروز شما را با دستور پخت ماکارونی با لوبیا سبز و گوشت چرخ کرده آشنا میکنیم که یک دستور جدید و بسیار متفاوت تهیه ی پاستا به روشی ساده در منزل میباشد. برای تهیه ی این غذای بی نظیر به پاستا یا ماکارونی، گوشت چرخ کرده، لوبیا سبز، آب گوجه فرنگی، پیاز، کره، نمک و فلفل نیاز دارید. برای آشنایی با دستور پخت این غذای بسیار لذیذ و خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

ماکارونی با لوبیا سبز و گوشت چرخ کرده

طرز تهیه ماکارونی با لوبیا سبز و گوشت چرخ کرده

مواد لازم:

1 بسته ماکارونی یا پاستا

1 لیوان لوبیا سبز خرد شده

250 گرم گوشت چرخ کرده

2 لیوان آب گوجه فرنگی

3 قاشق سوپ خوری پیاز سرخ شده

50 گرم کره ی بدون نمک

نمک و فلفل به مقدار لازم

دستور پخت:

گام اول: لوبیا ها را شسته و سپس خرد کنید. بعد آن ها را کمی سرخ کنید و با اضافه کردن مقداری آب بگذارید بپزد. پیاز را پوست کنده و بعد خرد کنید. اکنون پیاز را سرخ کنید.

گام دوم: پیاز سرخ شده را در ظرفی ریخته و روی حرارت بگذارید تا بپزد. سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و به خوبی با پیاز مخلوط کنید و آن را کمی سرخ کنید.

گام سوم: آب گوجه فرنگی و لوبیای پخته شده را به آن اضافه کنید و کمی نمک و فلفل زده و بگذارید آهسته بجوشد و آب آن کمی تبخیر شود. سپس ماکارونی را در آب جوش و نمک ریخته و بگذارید بپزد.

گام چهارم: زمانی که مغز پخت شد آبکش کنید و آب سرو رویش بریزید سپس در یک ظرف نسوز یک لایه ماکارونی و سس لوبیا ریخته تا مواد تمام شود و سپس آن را روی حرارت متوسط قرار دهید تا ماکرونی دم بکشد.

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا