آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسر

جدیدترین تزیین کاپ کیک به شکل کرم ابریشم

جدیدترین تزیین کاپ کیک به شکل کرم ابریشم

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (1)

اگر شما هم برای جشنتون کاپ کیک های ساده تهیه کردین و دوست دارین که اون ها رو تزئین کنین ، فکر می کنم این مدل تزئین شیوه ی جالبی باشه .

این یه کرم ابریشم رنگارنگه .

وسایلی که شما نیاز دارید :

تعدادی کاپ کیک ساده

خامه ی کره ای

رنگ های مخصوص خوراکی

دستمال حوله ای یا دستمال کاغذی

فوندانت به رنگ قرمز

قیف های پلاستیکی مخصوص شیرینی پزی ( 4 عدد )

تکه های کوچک شکلات

آبنبات های رنگی یا آدامس رنگی

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (2)

اول از همه کاپ کیک هاتون رو مانند مدلی که من کنار هم قرار دادم ، قرار بدین . من از 21 عدد کاپ کیک کوچیک ، یه عدد کیک بزرگتر که برای سر کرم ابریشم مون استفاده میشه ، استفاده کردم .

تو مرحله ی بعد من خامه کره ای رو که داشتم به چهار قسمت تبدیل کردم ، چون از چهار رنگ خوراکی استفاده کردم ، من از رنگ های سبز روشن و سبز چمنی و زرد و سفید برای این کار استفاده کردم . بعد هر قسمت از خامه رو باید با یه رنگ ترکیب کنین و هر رنگ رو جداگانه توی قیف های پلاستیکی بریزین . حالا با توجه به تصویر می تونین مشاهده کنین که من به چه شکلی این خامه های رنگی رو روی کاپ کیک ها ریختم . برای زیبایی کار بهتره رنگ ها رو با دقت بکار ببرین و تمیز کار رو انجام بدین .

حالا با یه دستمال حوله ای یا دستمال کاغذی به آرامی روی خامه ها رو فشار بدین تا سطح روی خامه صاف بشه ، بعد برای اینکه تزئین مون بیشتر شبیه به یه کرم ابریشم بشه ، من خامه ی زرد رنگ رو که هنوز استفاده نکردم و کنار گذاشته بودم تا تو این مرحله ازش استفاده کنم ، من مرز قسمت های دور تا دوره کرم ابریشم رو با خامه ی زرد مشخص کردم . برای قسمت های رنگی بدنه ی کرم ابریشم هم می تونین با سلیقه خودتون طرح هایی رو روش پیاده کنین .

من کیکی رو که برای قسمت سر کرم ابریشم کنار گذاشته بودم رو با فوندانت قرمز پوشش دادم ، حالا اگر شما به فوندانت علا قه ای ندارین می تونین از همون خامه ی کره ای که برای بدن کرم ابریشم استفاده کردین ، استفاده کنین .

برای قسمت چشم ها می تونین از آبنبات های رنگی یا آدامس ، برای قسمت های پاها از تکه های شکلات  و برای قسمت شاخک های کرم ابریشم می تونین از دو عدد آبنبات های چوبی دسته دار استفاده کنین .

طریقه ی کنار هم ریختن خامه های کره ای که برای این کار استفاده کردیم ، طوری هست که باعث میشه کاپ کیک های ما از هم جدا بودن ، به هم متصل بشن .

کارمون به پایان رسیده ، این تزئین واقعا برای یه جشن عالیه .

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (3)

 

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (4)

 

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (5)

 

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (6)

 

 

 

 

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا