انواع سوپخوراک سادهسوپ و سالادغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ ریبولیتا ایتالیایی

سلام به دوستداران آشپزی و غذا های جهانی. امروز شما را با طرز تهیه ی ریبولیتا ایتالیایی آشنا میکنیم. این غذا یک نوع سوپ میباشد که در سراسر جهان و به ویژه خود ایتالیا، محبوبیت بسیاری دارد و به سادگی تهیه میشود. برای آشنایی با طرز تهیه ی این سوپ لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی ریبولیتا ایتالیایی

طرز تهیه ی سوپ ریبولیتا ایتالیایی

مواد لازم:

5 قاشق غذاخوری روغن زیتون
1 عدد پیاز کوچک خرد شده
1 عدد هویج خرد شده
1 عدد ساقه کرفس خرد شده
1 قاشق غذاخوری سیر خرد شده
نمک و فلفل سیاه
2 فنجان لوبیای سفید پخته شده
15عدد گوجه فرنگی پوست گرفته
4 فنجان عصاره ی سبزیجات یا آب
1 جوانه رزماری تازه
1 جوانه آویشن تازه
453 گرم کلم خرد شده
4 عدد برش بزرگ نان ​​سبوس دار برشته شده
1 عدد پیاز قرمز کوچک ریز خرد شده
½ فنجان پنیر پارمزان رنده شده

دستور پخت:

گام اول: 2 قاشق غذاخوری روغن را در یک قابلمه ی بزرگ بر روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. وقتی داغ شد، پیاز، هویج، کرفس و سیر را اضافه کنید. با نمک و فلفل طعم دار کنید و بپزید، گاهی اوقات هم بزنید تا زمانی که سبزیجات نرم شوند. حدود 5 تا 10 دقیقه بپزید.

گام دوم: فر را تا 500 درجه گرم کنید. لوبیاها را بشویید. اگر کنسروی اند، آنها را نیز بشویید. آنها را به همراه گوجه فرنگی و آبش، رزماری و آویشن به قابلمه اضافه کنید. به جوش بیاورید، سپس حرارت را کم کنید تا سوپ حباب دار شود.

گام سوم: درش را بگذارید و بپزید، یک یا دو بار هم بزنید تا گوجه فرنگی ها له شوند. 15 تا 20 دقیقه بگذارید بپزد. سپس رزماری و آویشن را اضافه کنید.

گام چهارم: برش های نان را روی خورش بگذارید تا قسمت بالا را بپوشانند و تا حد امکان به یکدیگر نزدیک باشند. برش های پیاز قرمز را روی قسمت بالا پراکنده قرار دهید، 3 قاشق غذاخوری باقیمانده روغن آن را روی آنها بریزید و پارمسان بپاشید.

گام پنجم: قابلمه را درون فر قرار دهید و تا زمانی که نان، پیاز و پنیر قهوه ای و ترد شوند، حدود 10 تا 15 دقیقه بپزید. سوپ و نان را بین 4 کاسه تقسیم کرده و سرو کنید. نوش جان!

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا