تزیینات و کاردستی

آموزش تصویری ساخت حروف انگلیسی تزیینی

آموزش تصویری ساخت حروف انگلیسی تزیینی

Training - image - Making - English letters - decoration (1)

از این وسیله در تزئینات می تونین استفاده کنین ، با استفاده از این آموزش می تونین حرف اول اسم تون رو به صورت تزئینی درست کنین . این یک وسیله در عین حال ساده و جالب می باشد . اگه تصمیم به درست کردن دارین مراحل زیر رو دنبال کنین .

Training - image - Making - English letters - decoration (2)

وسایل مورد نیاز برای درست کردن این وسیله :

1 – نخ پنبه ای رشته
2 – چسبی شفاف خشک کننده
3 – خلال دندان
4 – فوم
5 – مداد
6 – سلفون روشن

Training - image - Making - English letters - decoration (3)

طرز درست کردن :

اول از همه شما به یه طرح اولیه نیاز دارین . من حرف z رو انتخاب کردم . شما می تونین حرف اول اسم خودتون رو به عنوان طرح اولیه تون انتخاب کنین و یا اینکه از یه طرح آماده کمک بگیرین . بعد از اینکه طرح مورد نظر تون رو انتخاب کردین ، اون رو روی یک کاغذ رسم کنین و روی اون یه سلفون شفاف قرار بدین ، و اطراف اون و گوشه های تیز طرح تون رو با خلال دندان مثل تصویر مشخص کنین .
تو این مرحله ، توی یک ظرف کوچیک آب و چسب رو با هم به نسبت یک به یک مخلوط کنین ، برای اینکه ضخامت چسب کمتر بشه می تونین از نسبت یک به نیم استفاده کنین . حالا از یه گوشه ی طرح تون یه خلال دندون رو وردارین و یه رشته نخ رو دور تا دور طرح تون و دور خلال دندون ها مانند تصویر قرار بدین . من برای این کار از یه رشته نخ به رنگ آبی استفاده کردم .
حالا که طرح کلی تون رو مشخص کردین ، شروع کنین به انداختن نخ ها درون چسب و سپس نخ ها رو مثل تصویر روی طرح تون کنار هم بذارین . شما علاوه بر نخ های رنگی می تونین از هر چیز براق یا بدلیجات و یا دکمه های تزئینی هم برای این کار استفاده کنین ، بدین صورت که اون رو به چسب آغشته کین و روی طرح تون به صورت دلخواه قرار بدین .
این سخت ترین قسمت از مراحل است ، چون شما باید صبر کنین تا چسب کاملا خشک بشه و برای اینکه چسب تون خشک بشه ، دو روز زمان لازم دارین . حالا پس از اینکه چسب کاملا خشک شد ، با دقت خلال دندون رو از روی طرح تون وردارین ، باید مراقب باشین که به شکل تون صدمه وارد نشه .
پس از ورداشتن خلال دندون ها ، طرح تون رو از روی سلفون شفاف با استفاده از یه قیچی ببرین . حالا می تونین یه سوراخ کوچیک بالای طرح تون ایجاد کنین و با استفاده از یه نخ بلند اون رو آویزون کنین . شما می تونین از این وسیله به عنوان جا کلیدی و یا برچسب حرف اول اسمتون استفاده کنین . در اینجا کارمون به پایان رسید امیدوارم از این آموزش استفاده مفید برده باشین .

Training - image - Making - English letters - decoration (4)

 

Training - image - Making - English letters - decoration (5)

 

Training - image - Making - English letters - decoration (6)

 

Training - image - Making - English letters - decoration (7)

 

Training - image - Making - English letters - decoration (8)

 

Training - image - Making - English letters - decoration (9)

 

Training - image - Making - English letters - decoration (10)

 

 

 

 

 

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا