تزیینات نوروز

جدیدترین هفت سین های رنگارنگ عید 95(سری پنج)

جدیدترین هفت سین های رنگارنگ عید 95(سری پنج)

هفت سین های رنگارنگ عید 95

Newest - Haft Seen - Colorful - Eid - 95 Series - five (1)

Newest - Haft Seen - Colorful - Eid - 95 Series - five (2)

عید نوروز 95

Newest - Haft Seen - Colorful - Eid - 95 Series - five (3)

نوروز 95

Newest - Haft Seen - Colorful - Eid - 95 Series - five (4)

 

ادامه نکات :

3. برای افراد خانواده یادداشت‌های رنگی و شخصی بگذارید و آرزوهای واقعی و شاد را در کارت‌های ساخته دست خودتان بنویسید یا عکسی از لحظات شاد خانواده را تکثیر کنید و هدیه بدهید.

4. اگر از هفت‌سین‌های آماده و جمع‌وجور استفاده می‌کنید، می‌توانید با پارچه‌ها و روبان‌ها و شمع در اطراف‌ آن فضای متفاوتی خلق کنید ولی اگر در توان شما هست حتما سبزه طبیعی برای هر سال بگذارید و از نوع مصنوعی آن استفاده نکنید. سبزه شاداب و بزرگ همه سبزی که سال شما باید داشته باشد، به روحیه شما می‌بخشد. از گل‌های تازه و رنگارنگ هم استفاده کنید.
5. به وسیله فویل آلومینیومی اشکال متفاوتی برای سبزه عید، درست کنید. برای مثال، بته‌جقه و ستاره و گل‌های سنتی مانند گل شاه‌عباسی… کمی حوصله و عشق لازم است، سخت نیست.

6. شادترین عکس خانوادگی را قاب کنید و سر سفره بگذارید، مانند عکسی از سفری خوب و خوش و مهمانی‌های شاد، تا لحظه تحویل سال نو به شادی فکر کنید.

7. سکه هفت سین را همراه با سماق و سنجد و نقل رنگی در حریری رنگین بریزید و مانند بسته‌های نقل عروسی با روبان ببندید. می‌توانید این کیسه‌ها را برای یادآوری لحظات خوب در تمام سال به اعضای خانواده هدیه بدهید.

8. اگر ماهی عید را در میانه راه نوروز و یا پس از آن مرده پیدا کردید و احساس بدی داشتید، لازم نیست ماهی قرمز بخرید. ظرفی به شکل ماهی و یا شمعی شبیه ماهی بسازید و یا از ماهی‌های کوچک آکواریوم که مقاومت دارند، استفاده کنید.10

Newest - Haft Seen - Colorful - Eid - 95 Series - five (5)

تزیین هفت سین

Newest - Haft Seen - Colorful - Eid - 95 Series - five (6)

 

 

هفت سین های رنگارنگ عید 95

تزیینات نوروز

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا