دکوراسیون

دکوراسیون اتاق نشیمن ویژه کریسمس (10 ایده)

دکوراسیون اتاق نشیمن ویژه کریسمس (10 ایده)

 

 کریسمس خانوادگی در اتاق نشیمن

 

 

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (1)

تزئین خانه برای کریسمس برای همه اعضای خانواده سرگرم کننده است. اگر قرار است فامیل یا دوستان برای کریسمس به منزلتان بیایند، در مورد مرتب کردن مبلمان باید فکری بکنید تا جا برای همه باشد. چند صندلی، چهارپایه یا بالش بزرگ اضافه کنید. وسایل اضافی را جمع کنید تا سطوح کافی برای گذاشتن لیوان و بشقاب پذیرایی باشد. در نهایت نور اتاق را تنظیم کنید و اگر لازم بود آباژور اضافه کنید یا شمع معطر کریسمس بگذارید.

 

جنگل جادویی در کریسمس

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (2)

به سایه های کمرنگ وفادار بمانید و در روزهای ابری زمستانی، سعی کنید اتاق نشیمن را با این رنگ ها روشن نگه دارید. کاغذ دیواری موتیف دار استفاده کنید. برای آنکه حالت اتاق سرد و بی روح نباشد، از اکسسوارهای قرمز در اینجا و آنجا استفاده کنید. تزئینات کریسمس را ساده انتخاب کنید و گلوله برف های کاغذی سفید و حباب های قرمز آویزان کنید. بالای شومینه تابلوهای کوچک بزنید.

 

اتاق نشیمن راحت و مطبوع

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (3)

پالت رنگی ساده طلایی و عاجی را با مبلمان فرانسوی شیک ترکیب کنید و نمای کلاسیکی ایجاد کنید که از مد نمی افتد. کاغذ دیواری را به رنگ خنثی درخشان انتخاب کنید و آن را با پرده های سیلک به رنگ طلایی روشن و کاناپه کلاسیک عاجی رنگ و مبل راحتی تک نفره با طرح پارچه دمشقی ست کنید. درخت کریسمس را با حباب های شیشه ای طلایی و نقره ای تزئین کنید و بالای شومینه شاخ و برگ و گل های طبیعی بگذارید.

 

گرمای نشیمن با دکوراسیون چوبی

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (4)

از چشم انداز زمستانی بیرون الهام بگیرید و در اتاق نشیمن تان حال و هوا و رنگ چوب را وارد کنید. پالت رنگی خنثی مخصوص این نوع اتاق هاست و به آنها گرمی و راحتی بیشتری می بخشد. از کاغذ دیواری گرفته تا آینه متالیک روی شومینه که نقطه کانونی پدید آورده است. تزئینات کریسمس و درختچه های کریسمس را بالای شومینه بچینید و از شاخ و برگ طبیعی و مخروط های کاج و حتی آشیانه پرنده ها استفاده کنید.

 

کریسمس مدرن و متالیک در اتاق نشیمن

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (5)

اگر می خواهید اتاق نشیمن شما حالت مدرنش را از دست ندهد، از تم نقره ای درخشان استفاده کنید. کاغذ دیواری متالیک نقطه شروع این دکوراسیون است. مبلمان و تزئینات همه ته رنگ هایی از نقره ای هستند. حتی قالی این اتاق هم مخمل نقره ای است. درخت کریسمس را با حباب های نقره ای تزئین کنید.

 

 

سبک نوستالژیک اسکاندیناوی

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (6)

این اتاق نشیمن معمولی به سبک روستایی با کاناپه های راحت و روشن که روی آنها پر از کوسن است، بسیار راحت و مطبوع به نظر می رسد. کاغذ دیواری اتاق که طرح ساده و کمرنگی دارد تزئینات اتاق را بیشتر نشان می دهد. اینجا و آنجا رنگ های قرمز و صورتی به چشم می خورند و درخت کریسمس به زیبایی در این محیط می درخشد.

 

نشیمن کلاسیک قرمز روشن و طلایی

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (7)

اتاق نشیمن خسته کننده را با رنگ های شادی همچون سرخ روشن (اسکارلت) پرنشاط کنید. کاناپه هایی با پارچه کتان، کفپوش سیسل و مبلمان چوبی سبک روستایی با بالش ها، پتوها و اکسسوارهایی به رنگ شاد قرمز می تواند حال و هوای کل اتاق را عوض کند. درخت کریسمس را هم با تزئینات قرمز تمام کنید. روی شومینه شاخ و برگ طبیعی بگذارید.

 

خاکستری و تمشکی هوشمندانه کریسمسی

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (8)

ته رنگ های تمشکی، فوشیا و بنفش سیر همیشه به اتاق حالت گرم و مطبوعی می دهند، ولی وقتی پس زمینه ای به رنگ خاکستری و زغالی وجود داشته باشد، اتاق بسیار مدرن و شیک می شود. برای کریسمس، سعی کنید تزئینات را مدرن نگه دارید و درختتان را با حباب های صورتی، تمشکی و بنفش تزئین کنید، در کنار آنها جلوه های شیشه ای نقره ای و جیوه ای استفاده کنید. حلقه های نقره ای که به دیوار آویزان شده اند برش لیزری خورده اند و بالای کاناپه نقطه کانونی ایجاد کرده اند.

 

 

کریسمس نقره ای و ساده

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (9)

لازم نیست خرج زیادی بکنید و انواع و اقسام لوازم تزئینی را در اتاق بچینید تا کریسمس شیکی در اتاق نشیمن تان داشته باشید. گاهی زیبایی در سادگی است. اگر مانند این اتاق، کاغذ دیواری سفید یا نقره ای دارید، درخت کریسمس را با حباب و گلوله های برفی سفید و نقره ای تزئین کنید. روی شومینه که نقطه کانونی اتاق است، آینه بزرگی بگذارید و کلکسیونی از شمعدان های نقره، قاب عکس های سفید یا نقره ای و گلدان های کوچک بگذارید. بقیه چیزها را ساده نگه دارید. سعی کنید تم سفید و نقره ای اتاق را حفظ کنید و با جزئیات سفید و نقره ای ریز به اتاق جلوه بدهید.

 

ترکیب شیک رنگ های مشکی و فوشیا

Decoration - living room - Specials - Christmas -10- idea (10)

کاغذ دیواری زیبا و جسورانه ای برای یک دیوار (ترجیحاً دیوار شومینه) انتخاب کنید. ایده ما برای این اتاق، کاغذ دیواری با پس زمینه مشکی و گل هایی به رنگ فوشیا بود که انتخاب شیکی برای اتاق نشیمن است. کاناپه راحتی با پارچه مخملی و مبل های تک نفره راحتی به رنگ های فوشیا و آلویی در پس زمینه تیره و در ترکیب با اکسسوارهای متالیک و آینه دور طلایی بالای شومینه، جلوه فوق العاده ای به این اتاق داده اند. تزئینات کریسمس با حباب های رنگی برنز، مسی، طلایی و ارغوانی زیبایی این اتاق رو مضاعف کرده اند.

 

دکوراسیون اتاق نشیمن ویژه کریسمس (10 ایده)

دکوراسیون

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا