انواع نوشیدنی هاشربت | نوشیدنی سرد | نوشیدنی گرم

لیموناد ریحان و توت فرنگی خانگی

لیموناد ریحان و توت فرنگی خانگی فوق العاده خوشمزه و انرژی زاست. نوشیدنی ساده خودتان را درست کنید و آن را با لیموهای تازه ، توت فرنگی های شیرین و ریحان مخلوط کنید تا یک نوشیدنی خوشمزه آماده شود! در یک قابلمه کوچک ، آب را با شکر روی حرارت متوسط مخلوط کنید و اجازه دهید مخلوط شکر به جوش آید. تقریباً 6-9 دقیقه طول می کشد. از روی حرارت بردارید و بگذارید کاملاً خنک شود. برای آشنایی با طرز تهیه کامل این نوشیدنی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

لیموناد ریحان و توت فرنگی خانگی

لیموناد ریحان و توت فرنگی خانگی

مواد لازم:

6 ¼ فنجان آب
1 ¼ فنجان شکر
454 گرم توت فرنگی ، پوست کنده و سپس چهارپاره کنید (به علاوه بیشتر برای تزئین)
1 ½ فنجان آب لیمو تازه (به علاوه تکه های لیمو برای تزئین)
⅛ قاشق چایخوری نمک (اختیاری اما بسیار خوش طعم میکند)
6-8 برگ ریحان (بعلاوه بیشتر برای سرو)

طرز تهیه:

شربت ساده: در یک قابلمه کوچک 1¼ فنجان آب را با شکر روی حرارت متوسط مخلوط کرده و اجازه دهید تا مخلوط حدود 6 تا 9 دقیقه بجوشد. سپس از روی حرارت بردارید و بگذارید کاملاً خنک شود. هنگامی که شربت ساده سرد شد ، توت فرنگی ها ، شربت ساده آماده شده و برگ های ریحان پاره شده را در مخلوط کن ریخته و مخلوط کنید تا یکدست شود. 5 فنجان آب باقیمانده ، آب لیمو ، نمک را اضافه کنید و یکبار دیگر مخلوط کنید.

این مرحله اختیاری است ، اما برای داشتن یک لیموناد شفاف تر ، لیموناد توت فرنگی را از طریق یک الک صاف کنید و آن را درون یک پارچ بریزید (پر از یخ) و هم بزنید و یک تکه لیمو اضافی و توت فرنگی و برگهای ریحان اضافه کنید تا آن را تزئین کنید. به علاوه لیموناد کمی شیرین است بنابراین هنگامی که مقدار زیادی یخ اضافه می کنید ، باید به خوبی متعادل شود!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا