انواع نان و خمیر نان و خمیر پیتزاغذاهای اصلی

طرز تهیه ی نان ذرت

سلام به دوستداران آشپزی و انواع نان. امروز شما را با طرز تهیه ی نانی دیگر آشنا میکنیم و آن نان ذرت است. طرز تهیه ی نان ذرت بسیار ساده میباشد و در کمترین زمان ممکن تهیه و آماده ی سرو میشود. این نان باید گرم سرو شود و شما میتوانید برای سرو آن، از کره و عسل نیز استفاده کنید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این نان ساده، لذیذ و خوشمزه مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی نان ذرت

طرز تهیه ی نان ذرت

مواد لازم:

1/4 فنجان کره بدون نمک

1 فنجان شیر

1 عدد تخم مرغ بزرگ

1 و 1/4 فنجان های زرد ، سفید یا آبی ذرت

1 فنجان آرد همه منظوره

1/2 فنجان شکر دانه درشت

1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

1/2 یک قاشق چایخوری نمک

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 400 درجه فارنهایت گرم کنید. کف و پهلوهای یک قالب کیک مربع یا گرد 9 اینچی را با روغن چرب کنید. در یک ماهیتابه ی کوچک، کره را روی حرارت کم گرم کنید تا ذوب شود.

گام دوم: در یک کاسه بزرگ کره ذوب شده، شیر و تخم مرغ را با یک چنگال مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند. ذرت، آرد، شکر، بیکینگ پودر و نمک را به یکباره به مخلوط اضافه کنید. تا زمانی که آرد مخلوط شود، هم بزنید (خمیر پوره خواهد شد).

گام سوم: خمیر را درون قالب کیک بریزید. برای صاف و یکدست کردن خمیر از یک کاردک پلاستیکی استفاده کنید. خمیر را به طور مساوی در قالب، صاف و یکدست پخش کنید. 20 تا 25 دقیقه بپزید و یا تا زمانی که قهوه ای طلایی و یا زمانی که یک خلال دندان در مرکزش قرار دهیم و تمیز بیرون آید. گرم سرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا