انواع سس ها

طرز تهیه ی سس سالسا

از جایی که چیپس و بیشتر غذا های محبوب با سس سرو میشوند،تصمیم گرفتیم که یک سس متفاوت و تند را به شما آموزش دهیم.این سس یک سس اسپانیایی آمریکایی است.که بیشتر با انواع چیپس و تاکو سرو میشود.یک سس تند با طعمی کاملا مربوط به آمریکا لاتین.این سس به عنوان چاشنی همراه با اسنک ها و برای طعم دار کردن خمیر پیتزا استفاده میشود.بیشتر اوقات این سس تند میباشد و از این رو به افرادی ه به فلفل و یا گوجه فرنگی حساسیت دارند،پیشنهاد نمیشود.اگر میخواهید طرز تهیه سس سالسا را همراه با غذا ی خود سرو کنید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی سس سالسا

همانطور که گفتیم این سس تند است،اما شما میتوانید با در نظز گرفتن ذایقه ی خود ، تندی سس را بیشتر ویا کمتر کنید.و یا حتی اصلا فلفل استفاده نکنید.اگر میخواهید فلفل استفاده کنید،از چیلی یا همان فلفل تند سبز و تازه استفاده کنید تا طعم و مزه ی بهتری پیدا کند.برای آشنایی با طرز تهیه ی سس سالسا مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

مواد لازم:

دو قوطی 10 اونسی گوجه فرنگی و چیلی سبز

یک عدد کنسرو گوجه فرنگی همراه با آب موجود در داخلش

1/2 فنجان گشنیز تازه (یا بیشتر برای طعم دادن!)

1/4 فنجان پیاز خرد شده

1 حبه سیر ، خرد شده

1 عدد فلفل بسیار تند

1/4 قاشق چایخوری زیره

1/4 قاشق چایخوری نمک

1/4 قاشق چایخوری شکر

1/2 لیمو، آبدار

گام اول: کنسرو گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی کامل ، فلفل ، پیاز ، سیر ، گشنیز ، زیره ، نمک ، شکر و آب لیموترش را در مخلوط کن ترکیب کنید.

گام دوم: اگر سالسا را ​​به قوام مورد نظر خود نرسانید،دوباره مخلوط کنید. سس را بچشید و اگر به چاشنی و یا روغن نیاز داشت در صورت لزوم تنظیم و اضافه کنید.حداقل یک ساعت قبل از سرو ، سس سالسا را ​​در یخچال قرار دهید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا