انواع غذای کودک و انواع غذای نوزاد و تغذیه کودکانتزئین غذاتزیین غذاغذاهای اصلی

تزیین غذای کودک+طرز تهیه

تزیین غذای کودک+طرز تهیه

How to prepare baby food + decorations

درخت پاییزی با بیسکوییت و شکلات

images

برای تزیین غذای کودک و ساخت این درخت های جذاب و خوشمزه به مقداری بیسکوییت شور یا بیسکوییت ساده ، شکلات ، کره ، خمیر مارزیپان و رنگ خوراکی نیاز دارید.

خمیر مارزیپان را با توجه به آموزش داده شده تهیه کنید و به رنگ های سبز ، زرد ، قرمز ، نارنجی و … رنگ آمیزی کنید ، خمیر را روی سطح کار نازک پهن کنید و با استفاده از قالب یا چاقو مدل برگ درآورید.

شکلات را تکه تکه کنید و داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت بخار آب قرار دهید ، هم بزنید تا با حرارت بخار آب شکلات آب شود سپس به اندازه 1/4 شکلات آب شده کره اضافه کنید ، هم بزنید و پس از اینکه مخلوط شد از روی حرارت بردارید.

داخل سینی کاغذ روغنی قرار دهید ، بیسکوییت ها را روی سطح سینی با فاصله مناسب بچینید ، برگ های خمیری را روی بیسکوییت ها بگذارید ( برای چسبیدن خمیر به بیسکوییت به مقدار خیلی کم پشت خمیر را با آب یا خامه نمدار کنید ) ، پس از چسباندن برگ ها شکلات را در قیف بریزید و به شکل تنه درخت طرح بزنید.

سینی را به مدت 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا شکلات بسته شود سپس سرو کنید ( برای جلوگیری از مرطوب شدن درخت ها را بیش از اندازه در یخچال قرار ندهید ) ، این بیسکوییت ها یکی از گزینه های جالب و خوشمزه برای جشن تولد و مهمانی کودک میباشد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا