تزیینات و کاردستی

آموزش تصویری ساخت دستبند با در نوشابه

آموزش تصویری ساخت دستبند با در نوشابه

Training - image - Making - Bracelets - with - Drink (1)

شاید قوطی نوشابه در نگاه اول کالایی زاید باشد که اغلب به دور ریخته می شود ما به شما آموزش می دهیم که چگونه از همین قوطی های نوشابه یک دستبند زیبا بسازید.

دستبند یکی از وسایلی است که به راحتی مد روز می‌شود و بهترین وسیله‌ای است که شما می‌توانید از هر چیزی آن را بسازید. خوب شما می‌توانید این کار را با در قوطی‌های نوشابه نیز انجام دهید! برای این کار، وسایل زیر را جمع کنید:

 

تعداد زیادی زبانه‌های کشیدنی روی درب قوطی‌ها

لاک ناخن سفید و برق ناخن

دو سنجاق قفلی

روبان

 

به دستورالعمل‌های زیر توجه کنید. با رنگ کردن هر زبانه با لاک سفید کار خود را شروع کرده و پس از خشک شدن اولین لایه لاک، روی آن را برق ناخن بزنید. این کار به زبانه‌ها یک منظره و ظاهر خوب داده و حالت سخت فلزی آن را از بین می‌برد.

 

یکی از سنجاق‌ها را برداشته و از یک انتهای روبان آن را عبور دهید. این کار را با سنجاق دیگر تکرار کنید. دو انتهای کار را گرفته و روبان را از عرض تا کنید، سنجاق‌ها را کنار هم قرار دهید. حالا کار خود با اولین زبانه‌ی درب قوطی را آغاز می‌کنیم. انتهای سنجاق‌ها که متصل به روبان است را از هر سوراخ زبانه عبور داده و سپس آن را به میانه‌ی روبان بکشید. به یاد داشته باشید روبان از وسط تا شده باشد. دقت کنید تمام فضا را تا میانه ی روبان قرار ندهید. حدود 4 سانت فضا باقی بگذارید.

Training - image - Making - Bracelets - with - Drink (2)

 

سپس زبانه‌ی دوم را کنار اولی بگذارید، به طوری که سوراخ‌های آن در جهت مخالف زبانه‌ی اول باشد. دوباره روبان‌ها را از سوراخ‌ها عبور دهید، اطمینان یابید روبان را از سوراخ‌های اول با حرکتی یکسان عبور دهید. این کار را برای انتهای دیگر روبان نیز ادامه دهید و زمانی که این کار کامل شد، دو انتهای روبان را گرفته و آن را از میان شکاف کوچکی که بین سوراخ زبانه‌ی جدید و لبه‌ی اولین زبانه وجود دارد عبور دهید. (به شکل مسیر خط سیاه عکس بالا)

 

این روند را برای هر زبانه‌ی جدید اضافه‌شده تکرار کنید. در تمامی طول این کار چک کنید که دستبند مناسب و اندازه باشد. پیشنهاد می‌شود یک تکه بزرگ روبان بردارید زیرا این روش به میزان قابل توجهی آن را کوتاه می‌کند. اگر در انتها بسیار بلند بود انتهای آن را ببرید. حالا سنجاق‌ها را از روبان خارج کرده و یک انتهای آن را از شکافی که قبلاً گذاشته بودید عبور دهید و به انتهای دیگر گره بزنید. یک گره زیبا زده و دستبند جدید شما با زبانه‌های بطری نوشابه کامل شده است.

 

 

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا