دکوراسیون

چیدمان و طراحی دکوراسیون در خانه های کوچک

چیدمان و طراحی دکوراسیون در خانه های کوچک

 

Design - and - Decorating - at - home - in - small (1)

چیدمان و فضاسازی در خانه های کوچک

اگر خانه ای کوچک دارید و نمی دانید چگونه آن را فضاسازی کنید تا محیط کمی بزرگتر به نظر برسد و یا با چیدمان و لوازم مناسب دکوراسیون خانه های کوچک آشنا نیستید با ادامه مطلب همراه وب ها باشید .

فضاسازی

در درجه اول مهمترین نکته ایجاد فضاهای متنوع در خانه های کوچک است . اصلا مهم نیست که مساحت خانه شما چقدر است زیرا در یک خانه ۵۰ متری هم می توان فضاهای متنوع ایجاد کرد . فضاي كار، فضاي نشيمن، فضاي ‌مهمان و ناهارخوري همه باید در خانه مجزا باشند و می توانید با چیدمان درست فضاهای مختلف را ایجاد کنید .

فضاسازی نشیمن

بهترین مدل مبلمان برای خانه های کوچک مبلمان های ال شکل هستند چرا که علاوه بر اینکه تعداد زیادی از افراد را جای می دهند با استفاده از کنج های پرت خانه فضای مورد استفاده را بیشتر می کنند . توجه داشته باشید که چیدمان مبلمان بصورت دايره يا چهارگوش فضای خانه را کوچک می کند . بنابراین فقط از مبلمان های ال شکل استفاده کنید در ضمن میزهای عسلی را نیز کنار بگذارید و مبلمان هایی که دسته های میز شو دارند را انتخاب کنید

 

Design - and - Decorating - at - home - in - small (2)

میز تلوزیون بخش زیادی از فضای خانه را پر کرده و باعث می شود کناره های خانه نیز که در حاشیه این میز قرارمی گیرند بدون استفاده باشند . حتما تلوزیون را روی دیوار نصب کنید و در اطراف ديوار تلويزيون قفسه‌هاي افقي طراحي کنید تا لوازم دکوری را در آن ها قرار دهید . با این روش علاوه بر اینکه از فضا بهینه استفاده می شود خانه دلباز و زیبا می گردد .

Design - and - Decorating - at - home - in - small (3)

ایجاد فضای کار

در کنار فضای نشیمن کنجی را انتخاب کنید و یک كتابخانه ديواری بسازيد . قفسه‌هاي افقي‌ که کتاب های شما را خود جای می دهند و یک میز تاشوی دیواری بهترین فضای کار برای خانه های کوچک هستند .

ایجاد فضای نهارخوری

منظور ما از میز نهارخوری در یک خانه کوچک در واقع يك ميز كوچك دونفره مستطيل شكل و ظريف است. همچنین می توانید دو ضلع ميز را به دیوار بچسبانید مخصوصا اینکه این دیوار پنجره ای رو به حیاط خلوت باشد

Design - and - Decorating - at - home - in - small (4)

 

نکته ی کلیدی آخر :

درخانه های کوچک از رنگ های روشن برای دیوارها ، سقف و لوازم دکوراسیون و نورپردازی استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر برسد . توجه داشته باشید اگر نمی توانید از نورپردازی استفاده کنید از يك رنگ روشن گرم مثل رنگ سفيدي كه به ميزان كمي با رنگ زرد يا صورتي آميخته شده، استفاده كنيد تا اتاق پرنور و زیبا شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

+++++++++++++

  • دکوراسیون

+++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دکمه بازگشت به بالا