انواع پیش‌غذاانواع سوپ

طرز تهیه سوپ لوبیا سفید و اسفناج

برای این دستور العمل سوپ، لوبیای سفید شسته شده و آبکش شده را توصیه می کنیم. شما می توانید از نخود ، لوبیای سیاه ، لوبیای قرمز ، لوبیای چیتی و غیره استفاده کنید. برای تهیه راحت تر ، از کنسرو لوبیا در این آش میتوانید استفاده کنید. اگر می خواهید برای این سوپ از لوبیای خشک استفاده کنید ، توصیه می کنم 2 فنجان لوبیا را یک شب در آب خیس کنید. حبوبات باید در یک کاسه بزرگ یا قابلمه آب غوطه ور کنید و بگذارید قبل از پختن به مدت 8-12 ساعت یا یک شب خیس کنید. برای آشنایی با طرز تهیه سوپ لوبیا سفید و اسفناج مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه سوپ لوبیا سفید و اسفناج

مواد لازم:

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون
1 عدد پیاز زرد خرد شده
6-8 حبه سیر خرد شده
6 فنجان آب سبزیجات
420 گرم گوجه فرنگی خرد شده
1 قاشق چایخوری شکر
1 قاشق غذاخوری گیاهان خشک ایتالیایی
1 قاشق چایخوری نمک
½ قاشق چای خوری فلفل سیاه
425 گرم لوبیای سفید
4 فنجان اسفناج کوچک
3/4 فنجان پنیر پارمزان رنده شده (برای سرو)
3 قاشق غذاخوری جعفری خرد شده

دستور پخت:

در یک قابلمه بزرگ ، روغن زیتون را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. پیاز و سیر را اضافه کنید بپزید تا پیاز شفاف شود و سیر معطر شود (حدود 2-3 دقیقه) ، در حالی که گاهی اوقات هم می زنید. سپس آب سبزیجات ، گوجه فرنگی ، شکر ، گیاهان ایتالیایی ، نمک و فلفل را اضافه کنید.

بجوشانید ، بعد حرارت را کم کنید و به مدت 5 دقیقه بپزید تا همه طعم ها با هم ترکیب شوند. لوبیا و اسفناج را اضافه کرده و هم بزنید. به آرامی بپزید تا زمانی که اسفناج پژمرده شود ، (حدود 2 دقیقه). از روی حرارت بردارید. پنیر پارمزان را اضافه کنید و هم بزنید. مقداری از سوپ بچشید ، در صورت نیاز به آن نمک و فلفل اضافه کنید. بلافاصله سرو کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا